Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Snarlikt ozempic.
Illamående, förstoppning o lite huvudvärk. Tycker man mår illa efter pizza o fet mat.
Tappat 14 kg, vägde 130.

Bra jobbat! Hur lång tid?

12 veckor.
Ska få en ny sort som heter Mournjaro. Den ska vara lite effektivare och dessutom kostar den mindre.

Sådär då har man gjort sista betalningen på en 5 års lång skuldsanering. Vilken jävla resa detta har varit. För 13 år sen ägde man en bostadsrätt, fin bil och hade 500k på kontot till ca 2 miljoner i skulder pga spelberoende. Fyfan vad dåligt man har mått periodsvis när man höll att för sig själv och funderade dagligen under en period på att ta bilen och dundra in en bergsvägg nånstans. Känns som man åldrades x10 utseende mässigt under den tiden. Fyfan för spelberoende och helvete vad lätt det var att få lån när jag var "aktiv" för 7-8 år sen. Kostade mig en skilsmässa vilket jag förstår, fyhelvete vad jag ljuget och sviket.. Nu börjar ett nytt kapitel i livet och jag ska ta vara på det!
STORT STORT GRATTIS! :) Äntligen i mål - Måste kännas helt otroligt att vara ren från skulder.

Du har kämpat på här på forumet så länge jag kan minnas och förtjänar verkligen att äntligen få börja på ny kula efter allt du gått igenom.
Önskar dig stort lycka till!

Stort grattis och grymt jobbat !! Vilken känsla det måste vara !!
Själv ligger jag i startgropen och väntar samtal i April/maj och hoppas på positivt besked naturligtvis .
Lev väl !
//
Månny

Sådär då har man gjort sista betalningen på en 5 års lång skuldsanering. Vilken jävla resa detta har varit. För 13 år sen ägde man en bostadsrätt, fin bil och hade 500k på kontot till ca 2 miljoner i skulder pga spelberoende. Fyfan vad dåligt man har mått periodsvis när man höll att för sig själv och funderade dagligen under en period på att ta bilen och dundra in en bergsvägg nånstans. Känns som man åldrades x10 utseende mässigt under den tiden. Fyfan för spelberoende och helvete vad lätt det var att få lån när jag var "aktiv" för 7-8 år sen. Kostade mig en skilsmässa vilket jag förstår, fyhelvete vad jag ljuget och sviket.. Nu börjar ett nytt kapitel i livet och jag ska ta vara på det!
Verkligen stort grattis och beundransvärt jobb du gjort. ❤️

Investera i en Bibel och läs evangelierna! Enda sättet att fira!
Grattis!

Någon här som har tagit Ozempic som diabetesmedicin eller viktnedgång?
Min sambo har Ozempic.

Hans far och farsfru har med ozempic, de är diabetiker men var överviktiga när de fick diabetes.

Förutom "äggrapar" vid dosökning har de inte direkt haft biverkningar.
Tar man Ozempic för viktnedgång är det ju även biverkningarna man vill åt egentligen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp