Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det har fått stå tillbaka lite eftersom jag måste vara tillgänglig och tänka på henne. Men jag inser att jag nog måste börja med medicinering igen. Jag försökte sluta men det blir tufft då och då. Överlag är det ju bättre men inte ”bra”.
Då har du i a f ett bättre utgångsläge, från bättre till bra. Se till att ta hand om dig själv så kommer du kunna finnas till för dottern också, när du själv står stark.

Är det någon som har bra tips mot extra/dubbelslag som håller i sig i veckor?

Uppsökt vården tusen gånger men ingenting händer får bara EKG 24 timmar eller bekräftelse att jag mår bra. + betablockerare på recept.

Men någonting annat man kan äta, dricka, göra? Extremt påfrestande.
Äter du några mediciner ? Jag hade själv plötsligt högt blodtryck och hög puls. Ingen läkare mämnde mina mediciner men efter en den egen research frågade jag vid en undersökning en kardiolog som då bekräftade mina problem som vanlig biverkning. Slutade med den medicinen och det blev normalt igen.

Tycker det är otroligt fint av dig att fråga. Jo men alltså jag har kontroll. Faktiskt. Mammas bortgång räddade mig väl lite hur fruktansvärt det än är. Jag har inget över därifrån men saker är lösta. Nu är det full fokus på min äldsta dotter istället som inte mår speciellt bra p.g.a diagnos men det är ju en helt annan historia. Så i det stora hela klarar jag mig.
Har också tänkt på dig och undrat hur du haft det. Förstår att det säkert är mycket kvar som kan bli bättre, men ändå fint att höra att du har kontroll. Häng i, det kommer bli bättre och bättre, även om vägen sällan är spikrak.

Har också tänkt på dig och undrat hur du haft det. Förstår att det säkert är mycket kvar som kan bli bättre, men ändå fint att höra att du har kontroll. Häng i, det kommer bli bättre och bättre, även om vägen sällan är spikrak.
Snällt sagt. Betyder faktiskt mer än ni tror <3

Sådär då har man gjort sista betalningen på en 5 års lång skuldsanering. Vilken jävla resa detta har varit. För 13 år sen ägde man en bostadsrätt, fin bil och hade 500k på kontot till ca 2 miljoner i skulder pga spelberoende. Fyfan vad dåligt man har mått periodsvis när man höll att för sig själv och funderade dagligen under en period på att ta bilen och dundra in en bergsvägg nånstans. Känns som man åldrades x10 utseende mässigt under den tiden. Fyfan för spelberoende och helvete vad lätt det var att få lån när jag var "aktiv" för 7-8 år sen. Kostade mig en skilsmässa vilket jag förstår, fyhelvete vad jag ljuget och sviket.. Nu börjar ett nytt kapitel i livet och jag ska ta vara på det!

Sådär då har man gjort sista betalningen på en 5 års lång skuldsanering. Vilken jävla resa detta har varit. För 13 år sen ägde man en bostadsrätt, fin bil och hade 500k på kontot till ca 2 miljoner i skulder pga spelberoende. Fyfan vad dåligt man har mått periodsvis när man höll att för sig själv och funderade dagligen under en period på att ta bilen och dundra in en bergsvägg nånstans. Känns som man åldrades x10 utseende mässigt under den tiden. Fyfan för spelberoende och helvete vad lätt det var att få lån när jag var "aktiv" för 7-8 år sen. Kostade mig en skilsmässa vilket jag förstår, fyhelvete vad jag ljuget och sviket.. Nu börjar ett nytt kapitel i livet och jag ska ta vara på de
Stort grattis och framför allt, bra kämpat!! :faceheart:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp