- Meddelanden
- 31 418
- Mottagna reaktioner
- 16 473
- Poäng
- 11 677
Ingen aning men det antar jagKommer Santander kortet ersättas med annat kort?
Ingen aning men det antar jagKommer Santander kortet ersättas med annat kort?
Vet ej om du lagade det men jag gjorde det och egentligen brukar jag aldrig testa ny mat när det kommer gäster men alla tyckte det var gott och allt gick åt. Så kommer laga den snart igen. Hoppas det snart kommer erbjudande på sockerärtor för de är inte billiga.Tack för tipsen!
Såg denna nu:
Har Teriyakisås, Japansk Soya, ris samt 600g nötfärs i frysen. Behöver bara handla grönsaker och något att dricka. Så denna rätt slår jag till på jag med!
1 000 Mbit/s för 369 kronor i månaden via Telia men vi har inga val mer än ja eller nej på det.Antar det flesta har fiber av något slag, hur snabb uppkoppling har ni och vad betalar ni?
Tror något avtal går ut hos mig för en väldig massa säljare har jagat mig senaste veckorna och ska absolut sälja 1000mbit. Ingen har kunnat förklara vad det ska vara bra för dock..
Körde nästan på samma recept på köttfärs och ris. Dock inga sockerärtor - Bytte ut grönsakerna i receptet och körde en färdig fryspåse från Willys istället med grönsaker som jag wokade i Teriyakisås.Vet ej om du lagade det men jag gjorde det och egentligen brukar jag aldrig testa ny mat när det kommer gäster men alla tyckte det var gott och allt gick åt. Så kommer laga den snart igen. Hoppas det snart kommer erbjudande på sockerärtor för de är inte billiga.

har en matlåda kvar.Den påsen köper jag också. Mkt godare än vad jag trodde. Och himla bra som bas i grytor eller bara som tillbehör.Körde nästan på samma recept på köttfärs och ris. Dock inga sockerärtor - Bytte ut grönsakerna i receptet och körde en färdig fryspåse från Willys istället med grönsaker som jag wokade i Teriyakisås.
Visa bilaga 4649
Samt en chili i, i övrigt lika recept - Men det blev bra det ocksåhar en matlåda kvar.
Tack för bra tips!
Det jag kan bli lite ledsen över är att man har dåligt med mat och gråter ut i media samtidigt som man har flertalet djur som inte direkt är gratis.Alltså dessa artiklar är så jävla idiotiska. Barn kan vara riktigt elaka i den åldern och det är ju ganska uppenbart att detta kommer nå dom stackars barnen vars mamma går ut i tidningen och säger att dom är fattiga och inte har råd med mat, naturligtvis kommer barnen bli retade för det.
![]()
Caroline, 39, hoppar över måltider – har inte råd
Caroline Öberg, 39, gråter till minnet av en delad pizza. Hon gråter också när hon tänker på de vinterkängor som hennes barn fick i höstas. För hon har varken rwww.aftonbladet.se
Det jag kan bli lite ledsen över är att man har dåligt med mat och gråter ut i media samtidigt som man har flertalet djur som inte direkt är gratis.