Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tack för tipsen! :)

Såg denna nu:

Har Teriyakisås, Japansk Soya, ris samt 600g nötfärs i frysen. Behöver bara handla grönsaker och något att dricka. Så denna rätt slår jag till på jag med!
Vet ej om du lagade det men jag gjorde det och egentligen brukar jag aldrig testa ny mat när det kommer gäster men alla tyckte det var gott och allt gick åt. Så kommer laga den snart igen. Hoppas det snart kommer erbjudande på sockerärtor för de är inte billiga.

Antar det flesta har fiber av något slag, hur snabb uppkoppling har ni och vad betalar ni?

Tror något avtal går ut hos mig för en väldig massa säljare har jagat mig senaste veckorna och ska absolut sälja 1000mbit. Ingen har kunnat förklara vad det ska vara bra för dock..
1 000 Mbit/s för 369 kronor i månaden via Telia men vi har inga val mer än ja eller nej på det.

Annars är väl 1 000 Mbit/s overkill men det är ju allt över 100 Mbit/s också.

Vet ej om du lagade det men jag gjorde det och egentligen brukar jag aldrig testa ny mat när det kommer gäster men alla tyckte det var gott och allt gick åt. Så kommer laga den snart igen. Hoppas det snart kommer erbjudande på sockerärtor för de är inte billiga.
Körde nästan på samma recept på köttfärs och ris. Dock inga sockerärtor - Bytte ut grönsakerna i receptet och körde en färdig fryspåse från Willys istället med grönsaker som jag wokade i Teriyakisås.

1737267963513.png

Samt en chili i, i övrigt lika recept - Men det blev bra det också :) har en matlåda kvar.
Tack för bra tips!

Senast ändrad:
Körde nästan på samma recept på köttfärs och ris. Dock inga sockerärtor - Bytte ut grönsakerna i receptet och körde en färdig fryspåse från Willys istället med grönsaker som jag wokade i Teriyakisås.

Visa bilaga 4649

Samt en chili i, i övrigt lika recept - Men det blev bra det också :) har en matlåda kvar.
Tack för bra tips!
Den påsen köper jag också. Mkt godare än vad jag trodde. Och himla bra som bas i grytor eller bara som tillbehör.

Alltså dessa artiklar är så jävla idiotiska. Barn kan vara riktigt elaka i den åldern och det är ju ganska uppenbart att detta kommer nå dom stackars barnen vars mamma går ut i tidningen och säger att dom är fattiga och inte har råd med mat, naturligtvis kommer barnen bli retade för det.

Alltså dessa artiklar är så jävla idiotiska. Barn kan vara riktigt elaka i den åldern och det är ju ganska uppenbart att detta kommer nå dom stackars barnen vars mamma går ut i tidningen och säger att dom är fattiga och inte har råd med mat, naturligtvis kommer barnen bli retade för det.

Det jag kan bli lite ledsen över är att man har dåligt med mat och gråter ut i media samtidigt som man har flertalet djur som inte direkt är gratis.

3 katter borde kosta 500-1500 med kattsand mat och försäkring.

Det jag kan bli lite ledsen över är att man har dåligt med mat och gråter ut i media samtidigt som man har flertalet djur som inte direkt är gratis.

Alltså det är väl bra att man belyser problemet men jag tror att alla känner någon som har det tufft ekonomiskt så folk är medvetna liksom.

Men framförallt är det inte sjysst mot barnen att hänga ut dom såhär som fattiga i en ålder när det kan vara jävligt känsligt och tabu.

Dessa katter hon har dessutom kostar 15.000 styck att köpa.

Det är inte bondkatter.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp