Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nån där har ansträngt sig och tagit reda på hennes årsinkomst. Sånt engagemang kunde läggas på viktigare saker kan jag tycka men det är upp till var och en så klart.
Flashback är något jag undviker religöst. Många människor där har för mycket fritid och väldigt tråkiga liv.

Är väl oftast sådär.

Fanns en här med som grät i tidningen för hon behövde köpa frukt till sitt barn, som denne skulle ha med till skolan.
Engagemanget kan man inte klaga på iallafall då hon fick kommunen att köpa och ge gratis till alla barn som ville ha.

Det som sticker i ögonen är väl att människan rökte/snusa och drack energidryck till förbannels, samt nya tatueringar Aldrig haft ett jobb men ork att tjafsa om sådant.

Nu har hon konverterat och åker tunt till olika tempel vem kunde tro att de skulle ske efter alla andra inriktningar hon haft..

Dök upp en annons i mitt flöde från en husvagnsaffär. Det måste gå trögt där, dom erbjöd nu hela året 3.95% ränta, oklart om det var på allt eller bara nya fordon, men sådana lån får dom betala en slant för att förmedla i stället för att få provision..

Är det någon som vet om det spelar någon roll inför en framtida skuldsaneringsanöskan, om man tidigare skickat in några som man sen dragit tillbaka innan handläggning? Dom syns ju på mina sidor.

Är det någon som vet om det spelar någon roll inför en framtida skuldsaneringsanöskan, om man tidigare skickat in några som man sen dragit tillbaka innan handläggning? Dom syns ju på mina sidor.

Det bör ha en rätt marginell betydelse, särskilt om det är länge sedan.

Har någon här beställt från Amazon? Jag beställde lite skit jag kanske inte behöver. Står att det levereras på lördag? Brukar det stämma och vilka är det isf som levererar?

Har någon här beställt från Amazon? Jag beställde lite skit jag kanske inte behöver. Står att det levereras på lördag? Brukar det stämma och vilka är det isf som levererar?
Fått både av Postnord och Bring efter beställning på Amazon i Sverige - Hemleverans på helger stämmer. Det var ett av kravet Amazon hade för att komma till Sverige

Då håller jag tummarna för postnord.. bring tror jag inte kommer få till en helgleverans och utlämningsställe ligger en god bit bort...

Då håller jag tummarna för postnord.. bring tror jag inte kommer få till en helgleverans och utlämningsställe ligger en god bit bort...
Håller med - står det lördag så bör det vara postnord som levererar paketet tänker jag också.

Bring kör ju knappt på vardagar, max två gånger i veckan i mitt område....OM det finns tillräckligt med gods att köra ut, annars blir det veckan efter :).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp