Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Bra att det inte påverkar dig.
Dock så tror jag inte att denna person är den enda inom myndigheter någonsin som missbrukat sin tjänst.
Precis som det är i alla andra branscher och jobb med, kommer alltid finnas de som gör det överallt så att förvänta sig att myndigheterna ska vara fläck fri är inte realistiskt

Precis som det är i alla andra branscher och jobb med, kommer alltid finnas de som gör det överallt så att förvänta sig att myndigheterna ska vara fläck fri är inte realistiskt
Min åsikt är att man inte bör förvänta sig att det är lika i alla branscher.
I offentlig verksamhet och synnerligen tjänster där man har möjlighet att påverka andras liv så bör det enligt mig vara otroligt mycket bättre/högre kontroller inför anställning och under tiden.
Det är trots allt detta en del av våra skattepengar går till.

Min åsikt är att man inte bör förvänta sig att det är lika i alla branscher.
I offentlig verksamhet och synnerligen tjänster där man har möjlighet att påverka andras liv så bör det enligt mig vara otroligt mycket bättre/högre kontroller inför anställning och under tiden.
Det är trots allt detta en del av våra skattepengar går till.
Jo fast bara för att du var skötsam när du anställs hur mkt kontroller dem än har så är det ingen garanti att personens liv sen inte ändras och du börja "missköta" dig på olika sätt. Och att har massa kontroller på alla myndighets anställda hela tiden går ju inte heller

Jo fast bara för att du var skötsam när du anställs hur mkt kontroller dem än har så är det ingen garanti att personens liv sen inte ändras och du börja "missköta" dig på olika sätt. Och att har massa kontroller på alla myndighets anställda hela tiden går ju inte heller
Det förstår jag med att det inte är praktiskt möjligt, men jag ville belysa att jag tycker att man kan förvänta sig mer av personer som arbetar på myndigheter och offentlig sektor än andra.

Man kan ju bara innerligt hoppas att kompisen tar på sig att betala för bilen OM det verkligen stämmer att Ebba är den rättmätiga ägaren av bilen…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp