Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hon kan ju överklaga till HD, dom prövar ju dock då inte själva utmätningen utan prövar om beslutet att inte bevilja prövningstillstånd var korrekt av hovrätten.

Men bäst i test, äntligen

Antar det flesta har fiber av något slag, hur snabb uppkoppling har ni och vad betalar ni?

Tror något avtal går ut hos mig för en väldig massa säljare har jagat mig senaste veckorna och ska absolut sälja 1000mbit. Ingen har kunnat förklara vad det ska vara bra för dock..

Antar det flesta har fiber av något slag, hur snabb uppkoppling har ni och vad betalar ni?

Tror något avtal går ut hos mig för en väldig massa säljare har jagat mig senaste veckorna och ska absolut sälja 1000mbit. Ingen har kunnat förklara vad det ska vara bra för dock..
Har 500/500 betalar 439/mån:)

500/500 här, 300kr på hyran

Skulle säga att 1000mbit inte har något värde för de flesta - endast om du får det för samma pris som lägre hastighet av någon anledning.

Även om du har 2 tv apparater i hushållet som streamar 4k serier samtidigt, någon speldator som har igång online spel och massa mobiler och smartenheter uppkopplade samtidigt räcker 500 mbit

I många hushåll räcker 250 mbit med idag

Du ska hosta ganska stora servrar/databaser eller driva företag med en del anställda för att dra nytta av 1000mbit+ i verkligheten (för de allra flesta.)

Fiber 100/100 ca 380kr per månad. Vi klarar oss väl vilket täcker det mesta. Hostar även en egen lättare server, fast det är ingen tung trafik. Används främst för gitea och bokföring (enskild firma)

Trodde jag hade 250 men bredbandskollat och verkar ha 500...
Oklart hur mycket snabbare jag kan läsa aftonbladet..

Omförhandlade precis hos Tele2, två mobilabonnemang med obegränsad surf, 250/250 fiber, två Apple Watch-abonnemang (simkort), för en tusenlapp totalt. Priserna har gått upp lite, men kändes okej.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp