Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Om det är någon i Skåne som inte har någon att fira jul med och känner sig ensam är ni välkomna hem till mig och familj. Kidsen hade bara tyckt det var skoj! Kan till och med lösa en julklapp :D

Skicka PM åtminstone en dag innan!

Om det är någon i Skåne som inte har någon att fira jul med och känner sig ensam är ni välkomna hem till mig och familj. Kidsen hade bara tyckt det var skoj! Kan till och med lösa en julklapp :D

Men så fint av dig/er. Man blir ju helt rörd. Jag bor ju i Skåne men tack och lov har jag en familj att vara med.

Aå fint gjort av er! All kärlek till dej o familjen för denna fina handling.

Tycker detta är så sjukt.

Tycker detta är så sjukt.

Swedbank är väl lite nervösa efter all skit dem varit delaktiga i.

Swedbank är väl lite nervösa efter all skit dem varit delaktiga i.

Det är det som irriterar mig mest, du sätter fingret på det. Man silar mygg och sväljer elefanter. Man har varit delaktiga i skit för miljarder och miljarder. Blivit dömda för det.

Men istället gör man så här på grund av 14.000 där hon kan redovisa var pengarna kommer ifrån.

Absurt.

Du blir ju dessutom omyndigförklarad utan ett bank-id....dags att staten tar över det.

Det är det som irriterar mig mest, du sätter fingret på det. Man silar mygg och sväljer elefanter. Man har varit delaktiga i skit för miljarder och miljarder. Blivit dömda för det.

Men istället gör man så här på grund av 14.000 där hon kan redovisa var pengarna kommer ifrån.

Absurt.

Du blir ju dessutom omyndigförklarad utan ett bank-id....dags att staten tar över det.
Det är ju Freja-ID som gäller istället för BankID, vet inte riktigt vart BankID krävs som FrejaID inte kan ersätta i en situation som denna. Swish eventuellt när man byter bank?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp