Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ni som har handlat online, om jag beställer imorgon säger vi - när får man maten då? En dag eller en vecka?

Ni som har handlat online, om jag beställer imorgon säger vi - när får man maten då? En dag eller en vecka?
Menar du typ Ica, Willys och liknande så beror det på när dom har nästa lediga leveranstid. Där jag bor måste man beställa innan 18 för att kunna boka leverans nästa dag, men man ser det på aktuell butiks sida när man loggar in och går till onlinehandeln.
Här har inga butiker hemleverans på helger heller.

Vad betyder "inhämtat uppgifter från annan" under rubriken utmätningsförsök och återtagningsmål? Står efter "inhämtat uppgifter från bilregister, bank." I en kreditupplysning som tagits på mig. Är det att KFM pratat med mig eller vem har dom hämtat uppgifter ifrån?

Vad betyder "inhämtat uppgifter från annan" under rubriken utmätningsförsök och återtagningsmål? Står efter "inhämtat uppgifter från bilregister, bank." I en kreditupplysning som tagits på mig. Är det att KFM pratat med mig eller vem har dom hämtat uppgifter ifrån?

Det är precis det det betyder, att man hämtat info från annan. Oftast lantmäteriet.

Ja, jag menade väl mer vad "annan" brukade innebära. Men då vet jag. Finns det fler alternativ?
Som man lägger in om just annan? Slå i svenska aktiebolag blir nog där. Uppgifter från slumpvisa personer kan man lägga där.
Uppgifter från polisen förutom vapenregister hamnar nog där med.

Står på mig också. Är nog nåt standard bara. Kollar väl i alla register där man kan se om man äger nåt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp