Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Låter inte så rimligt att driva verksamhet med så låga inkomster...

Tack för tipsen ovan!

Enda bilen jag inte vill ha är nog BMW.

Tyska bilar är favoriten. Vi är ju en familj så ska helst vara normal storlek. Helst skippar jag franska bilar.

Låter inte så rimligt att driva verksamhet med så låga inkomster...

Dom tog nog mycket "på mängden" halva mitt dåvarande jobb tog taxi till jobbet, körning tog 10 minuter en kvart så på en timme fick dom ju in 250-300kr + dricks..

Men ja, därav kanske utfallet.

Dom tog nog mycket "på mängden" halva mitt dåvarande jobb tog taxi till jobbet, körning tog 10 minuter en kvart så på en timme fick dom ju in 250-300kr + dricks..

Efter lön, kostnader för fordon, kanske beställningscentral och staten tagit sitt borde det bli minus..

Fanns ett liknande krig i Helsingborg.

Fanns ett liknande krig i Helsingborg.

Åkte taxi ifrån knutpunkten till lasarettet när jag hade den gallstensinflammationen. Det är en sträcka på cirka 500 meter.

Betalade via taxi här 189 spänn för dessa 500 meter...

Mitt i natten förvisso men det är nästan 4 gånger mer än vad jag betalade i Malmö.

Tack för tipsen ovan!

Enda bilen jag inte vill ha är nog BMW.

Tyska bilar är favoriten. Vi är ju en familj så ska helst vara normal storlek. Helst skippar jag franska bilar.
Som familjebil med den budgeten (om man säger 50.000-100.000) i Sverige hade jag definitivt gått på Volvo

Diesel
Automat
Årsmodell: 2005-2010
Gärna en i bra skick som gått en bit under 20.000 mil

Om man vill ha kombi så följande modeller: V40-V50-V60-V70
Utan Kombi - följande modeller: S40-S60-S70

Alternativet:

Volkswagen
Finns 2 VW modeller som skulle kunna vara aktuellt: Golf Variant eller Passat Variant.

Ford:
Ford Focus

Senast ändrad:
Åkte taxi ifrån knutpunkten till lasarettet när jag hade den gallstensinflammationen. Det är en sträcka på cirka 500 meter.

Betalade via taxi här 189 spänn för dessa 500 meter...

Mitt i natten förvisso men det är nästan 4 gånger mer än vad jag betalade i Malmö.
Oj, fast framkörningsavgiften är ju fast så eg betalade du inte så mycket för sträckan.

När jag bodde i Malmö kostade hela staden 59 kronor - fastpris

Således åkte jag till och från jobbet varje dag inklusive mathandling osv för 2500 kronor i månaden.

Slapp parkering osv.

Sen sprängde någon taxi23 som jag anlitade och sköt ägaren till döds.
Va? Bor du inte kvar i Malmö? Och varför vill du inte ha BMW… ? Superfin bil ju :cool:

Va? Bor du inte kvar i Malmö? Och varför vill du inte ha BMW… ? Superfin bil ju :cool:

Bodde i City innan, vid Caroli. Var och varannan natt stal och vandaliserade man BMW-bilar :/

Så även om det är säkert liten risk så vill man inte ha den huvudvärken :D Just i Skåne det sker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp