Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kan någon utav er som kan bilar skicka 2-3 bilar som kostar under 70 000 som är automatare?

Ska helst vara hyfsat fräsch och inte en gammal skrutthög.

Jag kan INGENTING om bilar och har NOLL intresse.

Kan någon utav er som kan bilar skicka 2-3 bilar som kostar under 70 000 som är automatare?

Antar du tänkte köpa av privatperson då? Större bilhandlare brukar inte hantera så billiga bilar, utan det är mer Hederliga Harrys bilar och Hassans bil kebab och måleri som håller på med sånt.

Antar du tänkte köpa av privatperson då? Större bilhandlare brukar inte hantera så billiga bilar, utan det är mer Hederliga Harrys bilar och Hassans bil kebab och måleri som håller på med sånt.

Du, mina kunskaper om bilar är så låga att jag inte ens vet var man köper en bil :D . Men misstänker det är hos en bilhandlare eller blocket?

Tror jag kört bil 3 gånger sedan jag tog körkort för flera flera år sedan. Eller kanske inte 3 men under 10 definitivt.

Du, mina kunskaper om bilar är så låga att jag inte ens vet var man köper en bil :D . Men misstänker det är hos en bilhandlare eller blocket?

Tror jag kört bil 3 gånger sedan jag tog körkort för flera flera år sedan. Eller kanske inte 3 men under 10 definitivt.
Kanske ladda ner en taxiapp i stället?

Beror ju lite på vad du har för krav på bilen mer än automat.
Men i den prisklassen finns det ganska många fina bilar som inte är lastgamla.
Behöver du en större kombi så är väll Volvo V70/XC70 ett säkert kort. Samma med VW Passat.
Mindre kombi så har du Audi A4, BMW 3-serien, Mercedes C-klass, Volvo V60.
Halvkombi/Hatchback Audi A3, VW Golf, Ford Focus, Ford Fiesta
Sedan ungefär samma märken som ovan.
Jag har mest erfarenhet av dessa märken jag gett förslag på. Sen finns det fler tillverkare med bra bilar Tex Toyota, Hyundai och Kia (Nyare modeller från -12 och framåt, min åsikt)
Att hitta dessa under 70 000 betyder också att många av dom har många mil på mätaren. Ju lägre mil desto bättre.
Hittar du en bil på blocket du är intresserad av så rekommenderar jag att du kollar upp registreringsnumret på car.info
Där kan du se mycket av bilens historik.
Om du inte har så bra koll på bilar så är min starkaste rekommendation att ta med någon bilkunnig.
Alla som säljer bil vill göra så mycket pengar som möjligt. Lita inte på bilhandlare bara för att dom är ett företag, kolla upp företagets omdöme innan eventuell affär.
Var skeptisk vid bilköp och googla köpråd på respektive bil innan så du är förberedd på vad som är viktigt att kolla extra noga på vid bilaffär.

kanske kan vara något?

Kanske ladda ner en taxiapp i stället?

När jag bodde i Malmö kostade hela staden 59 kronor - fastpris

Således åkte jag till och från jobbet varje dag inklusive mathandling osv för 2500 kronor i månaden.

Slapp parkering osv.

Sen sprängde någon taxi23 som jag anlitade och sköt ägaren till döds.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp