- Meddelanden
- 3 465
- Mottagna reaktioner
- 2 276
- Poäng
- 1 557
Ja, fast de kan göra det mer sällan eller oftare.Tackoch en tillgångsutredning, är de sån som görs typ 1 gång per år?
Ja, fast de kan göra det mer sällan eller oftare.Tackoch en tillgångsutredning, är de sån som görs typ 1 gång per år?
Hur då?Bedrägeri.
Toppen, då har ja lite bättre förståelse. TackJa, fast de kan göra det mer sällan eller oftare.

Kan någon utav er som kan bilar skicka 2-3 bilar som kostar under 70 000 som är automatare?
Ska helst vara hyfsat fräsch och inte en gammal skrutthög.
Jag kan INGENTING om bilar och har NOLL intresse.
Antar du tänkte köpa av privatperson då? Större bilhandlare brukar inte hantera så billiga bilar, utan det är mer Hederliga Harrys bilar och Hassans bil kebab och måleri som håller på med sånt.
. Men misstänker det är hos en bilhandlare eller blocket?Kanske ladda ner en taxiapp i stället?Du, mina kunskaper om bilar är så låga att jag inte ens vet var man köper en bil. Men misstänker det är hos en bilhandlare eller blocket?
Tror jag kört bil 3 gånger sedan jag tog körkort för flera flera år sedan. Eller kanske inte 3 men under 10 definitivt.
Beror ju lite på vad du har för krav på bilen mer än automat.Kan någon utav er som kan bilar skicka 2-3 bilar som kostar under 70 000 som är automatare?
Ska helst vara hyfsat fräsch och inte en gammal skrutthög.
Jag kan INGENTING om bilar och har NOLL intresse.
Kanske ladda ner en taxiapp i stället?