Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

På tal om detta vi pratade om innan idag.

Detta är ju bara trams, jag har inget emot att man tar hans prylar men en fjärrkontroll? Blir bara fjantigt.

Jag antar att man trott det varit något annat till ett annat värde initialt. 500 kr utmäter man inte för.
Skulle nästan kunna gissa mig till influensern

Jag antar att man trott det varit något annat till ett annat värde initialt. 500 kr utmäter man inte för.
Skulle nästan kunna gissa mig till influensern

Det var min tanke också, sen är ju detta en så specifik produkt vilket gör den svårsåld dessutom

Det var min tanke också, sen är ju detta en så specifik produkt vilket gör den svårsåld dessutom
Möjligen Möjligen att man utmätt tvn innan och personen vägrade hala fram dosan då

Verkar vara en spännande lokal profil

Vilken stjärna.

Redan i början av 2000-talet var helsingborgaren aktuellt i ett helt annat sammanhang. Enligt domar i både tingsrätt och hovrätt åtog sig helsingborgaren att mörda en person i Stockholm.

Betalningen var 200 000 kronor, varav han fick 100 000 i förskott.

Han ville dock inte skjuta själv utan anlitade en annan person att utföra det, men den personen var inte beredd att mörda utan gick till polisen och berättade om planerna. Han berättade hur de två hade rest till Stockholm, träffat uppdragsgivaren, provskjutit vapen och kartlagt det tänkta offret.

Jag har inte läst lagen men jag har uppfattat det som att det gäller lösöre. Tror inte polisen har tid att utreda fastighetstransaktioner.

Vi får väl se, en effekt är också att folk ser till att göra att det ser lagligt ut. Folk här sysselsätter ju skatteverket i att få saker att de annorlunda ut. Det går att göra åt andra hållet med.

Distansutmätning bland annat har gett effekt att det inte en del kretsar inte är ok att ha skulder för man vill inte ha kfm och eller polis springande där av den anledningen
Läste på polisens egna sida att även fastigheter är fritt fram. Så det kan nog dyka upp.

Vilken stjärna.

Redan i början av 2000-talet var helsingborgaren aktuellt i ett helt annat sammanhang. Enligt domar i både tingsrätt och hovrätt åtog sig helsingborgaren att mörda en person i Stockholm.

Betalningen var 200 000 kronor, varav han fick 100 000 i förskott.

Han ville dock inte skjuta själv utan anlitade en annan person att utföra det, men den personen var inte beredd att mörda utan gick till polisen och berättade om planerna. Han berättade hur de två hade rest till Stockholm, träffat uppdragsgivaren, provskjutit vapen och kartlagt det tänkta offret.
Låter intressant, undrar om jag vet vem det är.....

Vad ledsen jag blev att Gustav Svensson (Allan) gått ur tiden. Det bästa som gått på svensk TV tillsammans med Tomten är far till alla barnen.

Vila i frid :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp