- Meddelanden
- 338
- Mottagna reaktioner
- 180
- Poäng
- 367
Beror på hur man ser på det, jämfört med Norge och Danmark är vi alla lågavlönadeInga lågavlönande?
Jag 29500 ex drivmedel och kost (köksansvarig)
Beror på hur man ser på det, jämfört med Norge och Danmark är vi alla lågavlönadeInga lågavlönande?
Jag 29500 ex drivmedel och kost (köksansvarig)
Så siktar Vi därThe Corner, Allstar, O´learys, är väl de sportpubar som finns. sedan renodlad pub Bishop Arms
Corner vet jag iaf tidigare varit bra
Nja, det är ju dyrare att leva i både danmark och norge med.Beror på hur man ser på det, jämfört med Norge och Danmark är vi alla lågavlönade
Mmm, EXTREMT mycket dyrare.Nja, det är ju dyrare att leva i både danmark och norge med.
Men där funkar samhället också till skillnad från härNja, det är ju dyrare att leva i både danmark och norge med.
Fullständigt omöjligt.Skrollade förbi ett inlägg från något polisområde som skrev något om vad dom hade gjort under morgonen, minns inte om det var hastighet eller nykterhet dom jobbat med. Det stod också att man tagit en bil i beslag å kfms vägnar.
Tänkte på @Insatt lite då. Svårt det här med begrepp
Vad har dyra levnadskostnader med det att göra? Det är ju helt SJUKT att en pizza i Norge kostar över 200 spänn (ett exempel bara)…Men där funkar samhället också till skillnad från här