Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Skönt med helg!
Vad har alla för sig en Lördag som denna?

Har varit bortrest utomlands i veckan för att jobba, kom hem idag.
Jävligt skönt att sitta avslappnad framför datorn nu med en bärka(efter en 3 timmars nap).

Blir nog en till bärsiluring snart!

Trevlig helg!

Vad alla ska göra vet jag inte.
Väntar på take away mat. Blir antingen lite gameing i kväll alt film. Beror på när ungarna lägger sig.

Skönt med helg!
Vad har alla för sig en Lördag som denna?

Har varit bortrest utomlands i veckan för att jobba, kom hem idag.
Jävligt skönt att sitta avslappnad framför datorn nu med en bärka(efter en 3 timmars nap).

Blir nog en till bärsiluring snart!

Trevlig helg!
Hockeylördag :tummen:

Vad alla ska göra vet jag inte.
Väntar på take away mat. Blir antingen lite gameing i kväll alt film. Beror på när ungarna lägger sig.

Du var nog den sista människan jag trodde satt och game:a en lördagkväll :D Antar att jag är fördomsfull. Eller jag är det rättare sagt :D

Samma här. Bra match mellan HV & Färjestad innan men Rögle fortsätter att underprestera, jävla sopor ska man ha ännu en skitsäsong efter förra årets mörker som förvisso gav en SM-final till slut.

Du var nog den sista människan jag trodde satt och game:a en lördagkväll :D Antar att jag är fördomsfull. Eller jag är det rättare sagt :D

Varför är det så konstigt? Skön avkoppling, i synnerhet när man har småbarn. De där timmarna man får alldeles själv på kvällen är ovärderliga.

Konstigt var ditt ord det var inte det jag sa.

Finns många saker som gör mig förvånad men utan att för den sakens skull behöva vara konstiga, exempelvis att ICA här vid mig tar 37 spänn för en gurka.

Konstigt var ditt ord det var inte det jag sa.

Finns många saker som gör mig förvånad men utan att för den sakens skull behöva vara konstiga, exempelvis att ICA här vid mig tar 37 spänn för en gurka.

Svara istället på varför du tycker det är förvånande? Eller var det enklare att hänga upp sig på ett ord som jag använde?

Ja du är kanske det. Sen beror det kanske på vad man väger in i det. Jag spelar inte jättemycket och ofta ganska lugna spel.

Här blev det hemlagad sushi till middag och nu bestämma mig för vilken film/serie jag ska se.

Önskar alla en trevlig helg!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp