Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Många höginkomsttagare här inne. Läser sällan någon som är låginkomsttagare.

Jag har jobbat som vårdbiträde, butikssäljare, personlig assistent, lokalvårdare och elevassistent och aldrig haft en lön över 24000 kr brutto i månaden och då har det varit inkl ob.
Då måste det varit några år sedan du jobbade senast eller så har du inte jobbat heltid.

Många höginkomsttagare här inne. Läser sällan någon som är låginkomsttagare.

Jag har jobbat som vårdbiträde, butikssäljare, personlig assistent, lokalvårdare och elevassistent och aldrig haft en lön över 24000 kr brutto i månaden och då har det varit inkl ob.
Jag får nog räkna mej till låginkomsttagare. Jobbar som USK:a. Har 33640 kr/mån (på heltid) plus ob (jobbar natt). Fast jag känner mej ändå rik :)

Då måste det varit många år sedan du jobbade senast eller så har du inte jobbat heltid.
Vårdbiträde i kommunen här har 24000 kr (heltid). En butikssäljare har 26500 kr (heltid) med minst 3 års erfarenhet enligt kollektivavtal. Inte många butikssäljare jobbar heltid då man hellre har deltidsanställda och fler anställda.

Elevassistent heltid i kommunen har 23000 kr heltid. Har haft jobb fram till sommaren 2023.

Jag får nog räkna mej till låginkomsttagare. Jobbar som USK:a. Har 33640 kr/mån (på heltid) plus ob (jobbar natt). Fast jag känner mej ändå rik :)
Jobbat många år? Jag har samma uppgifter som dig men några tusen mindre i månadslön

Jobbat många år? Jag har samma uppgifter som dig men några tusen mindre i månadslön
Ja huva! Brukar säga att jag tillhör inventarierna på mitt jobb..haha! I kommunen jag jobbar nu har jag varit anställd i 34 år. Då har jag flera år bakom det i regionen så har nog jobbat minst 40 år.

Ja huva! Brukar säga att jag tillhör inventarierna på mitt jobb..haha! I kommunen jag jobbar nu har jag varit anställd i 34 år. Då har jag flera år bakom det i regionen så har nog jobbat minst 40 år.
Dubbelt så länge som mig då… skola om mig så har nu betat av 20 år inom vården :)

Dubbelt så länge som mig då… skola om mig så har nu betat av 20 år inom vården :)
Nu börjar man räkna ner till pensionen men har många år kvar, beroende på när jag väljer gå i pension. Är sliten i kroppen efter alla år i vården så man får se hur länge man stoppar.

Leksands sommarland är bra.

Bäst om de är sol och inte så mycket vind.
Ett tips är att inte bada förens efter lunch, gå och gör allt annat först, sedan kan man bada efter lunch

När man sedan är trött och troligen kall är de dags att fara hem igen.
Är redan på väg hem, var tvärtom. Mycket vind och lite sol..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp