Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hört talas om något fordonsstopp som gjorts på fel sida om det var norska eller finska gränsen, stoppet i sig var ok men det gick inte att göra så mycket från kfms sida då bilen stod några hundra meter fel.

Ja alla blir inte skuldsatta pga lyxprylar, resor etc.

Själv blev jag skuldsatt pga ensamstående med med två små döttrar, jobb med dåliga löner, arbetssökande och handlat mat, kläder till döttrarna, dyra elräkningar på hyresrätt med kallhyra m.m på avbetalning och tagit lån. Lån med fruktansvärt höga räntor.

Själv blev jag skuldsatt pga ensamstående med med två små döttrar, jobb med dåliga löner, arbetssökande och handlat mat, kläder till döttrarna, dyra elräkningar på hyresrätt med kallhyra m.m på avbetalning och tagit lån. Lån med fruktansvärt höga räntor.

"Över 400 000 svenskar har nu betalningsanmärkningar hos Kronofogden."

Fick vara färdigläst där redan tydligen

finns väl ett mörkertal med personer som "flyttat" hem till sina hemländer med svenska bidrag/lån/bilar/telefoner på hand.. skulle va intressant hur många % av anmärkningar är sådana människor.

finns väl ett mörkertal med personer som "flyttat" hem till sina hemländer med svenska bidrag/lån/bilar/telefoner på hand.. skulle va intressant hur många % av anmärkningar är sådana människor.
Vad jag hör av delgivningen är det marginellt

Jag tror att personen kan se vad du skriver men du kan inte se vad hen skriver. Jag har ignorerat en medlem och kan inte se vad hon skriver när jag är inloggad. När man inte är inloggad så ser man allt ändå så egentligen finns inte 100% blockering.
Tack för svar Myra. En väldigt dålig funktion, att inte kunna blockera någon så personen i fråga ej ser ens kommentarer och kan ändå fortsätta kommentera det man skrivit.

Tack för svar Myra. En väldigt dålig funktion, att inte kunna blockera någon så personen i fråga ej ser ens kommentarer och kan ändå fortsätta kommentera det man skrivit.
Tyvärr! Antar att det har med inställningar i forumet att göra att det inte går att blockera till 100%. Bara @Lånforum.se kan svara på om det är ngt som går att fixa eller inte.

Senast ändrad:
Är standardutförande på sociala medier skulle jag säga, att man döljer själv men påverkar inte andras inställningar så att säga. Är samma på Facebook är jag rätt säker på.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp