- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Pratade precis med supporten. Driftstörning!Samma problem för mig.
Pratade precis med supporten. Driftstörning!Samma problem för mig.
Jag har också problem. Inget akutärenden men irriterande för jag ville verkligen fixa en sak just nu.Pratade precis med supporten. Driftstörning!
Ja, det är irriterande, man blir hjälplös. Har du också Swedbank?Jag har också problem. Inget akutärenden men irriterande för jag ville verkligen fixa en sak just nu.
Nu funkade det!Jag har också problem. Inget akutärenden men irriterande för jag ville verkligen fixa en sak just nu.
Nä, Danske Bank.Ja, det är irriterande, man blir hjälplös. Har du också Swedbank?
Bra fråga. Det undrar jag med.Är det någon som har ett bra tips på hur man kollar när ens lån är tagna? Jag levde länge i en bubbla och håller inte isär när vilket lån togs. Alla skulder ligger hos KFM nu och många har ju köpts upp av inkassobolag längs vägen.
Sånt händer emellanåt, påverkar inte mycket annat än den utmätningen.Hehe,
Minns när detta fallet (eller liknande) diskuterades här på forumet och vissa rättslojala minsann påpekade i hur rimligt det var att bilen i fråga utmättes. Hur lagstiftningen var glasklar och dylikt. Well nu har hovrätten mycket riktigt rivit upp domen.
![]()
Kronofogden tog Rafals bil – nu har han fått rätt i hovrätten
Rafal Witschling, 24, tog strid mot Kronofogden efter att hans bil utmättes på distans av polis när en nära familjemedlem med skulder lånade bilen. Nu river hovrätten upp Kronofogdens beslut – och Rafal får tillbaka bilen.www.svt.se