Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag har också problem. Inget akutärenden men irriterande för jag ville verkligen fixa en sak just nu.
Ja, det är irriterande, man blir hjälplös. Har du också Swedbank?

Är det någon som har ett bra tips på hur man kollar när ens lån är tagna? Jag levde länge i en bubbla och håller inte isär när vilket lån togs. Alla skulder ligger hos KFM nu och många har ju köpts upp av inkassobolag längs vägen.

Hehe,
Minns när detta fallet (eller liknande) diskuterades här på forumet och vissa rättslojala minsann påpekade i hur rimligt det var att bilen i fråga utmättes. Hur lagstiftningen var glasklar och dylikt. Well nu har hovrätten mycket riktigt rivit upp domen.

Är det någon som har ett bra tips på hur man kollar när ens lån är tagna? Jag levde länge i en bubbla och håller inte isär när vilket lån togs. Alla skulder ligger hos KFM nu och många har ju köpts upp av inkassobolag längs vägen.
Bra fråga. Det undrar jag med.

Hehe,
Minns när detta fallet (eller liknande) diskuterades här på forumet och vissa rättslojala minsann påpekade i hur rimligt det var att bilen i fråga utmättes. Hur lagstiftningen var glasklar och dylikt. Well nu har hovrätten mycket riktigt rivit upp domen.

Sånt händer emellanåt, påverkar inte mycket annat än den utmätningen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp