Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Samtidigt har alla möjlighet till högre studier.

En släkting i USA berättade att de hade lagt 1 miljon USD på barnens skolgång.

Kluven i frågan, att leveransen är under all kritik i dagsläget håller jag med om.
Skolgång och vård gynnar i alla fall samhället i stort, men alla triljoner dollar amerikanska skattebetalare lagt på krig i andra delar av världen kan inte kännas så väl investerade.

Lite det jag pratade om tidigare. Högst skattetryck i världen men man får vänta 3 år på sin operation. Exakt detta jag menar. Själv sitter jag på ett försenat tåg utanför Linköping. Växelfel.
Grattis dock :D
Nja, vi ligger på åttonde plats.

Sen är löne klyftorna enorma i USA.
En genomsnittlig lön i Kalifornien för en polis är ca 104 000 dollar medans en genomsnittlig lön i Missisipi är ca 38 500 dollar.

I Sverige är det några tusen lappar som skiljer i lön beroende på vart i landet du jobbar strax under 37 000 kr till strax över 41 000 kr.

Genomsnittliga årslönen för en polis i USA ligger på cirka 75.000 dollar.... Tänk då vad advokater, ingenjörer och övriga högskoleutbildade har när en polis nästan har 1 miljoner svenska per år.

Så om den släktingen har tre barn säger vi och lagt 3 miljoner per barn så krävs det vid bra jobb inte särskilt många år att betala av den kostnaden .
De har så de klarar sig om man säger så.
Vad kan en termin på svenskt universitet kosta, 200 - 300k sek?
Svårt att se hur vi skulle klara kompetensförsörjningen om studier skulle vara avgiftsbelagda, för att inte tala om hur den sociala mobiliteten skulle påverkas.

Jag tror... Jag inte kommer lägga ett bud...

Köparen drog sig ur så den ska läggas ut för försäljning igen kommande veckor inte så konstigt varför han drog sig ur eller?

Kanske den som vann tyckte det var coolt att vinna just den budgivningen.

Köparen drog sig ur så den ska läggas ut för försäljning igen kommande veckor inte så konstigt varför han drog sig ur eller?
Finns många orsaker till sånt, en del vet inte vad dom gör, en del hotas, en del har inte pengar, en del inser inte "oj. Den där grejen är i Haparanda och skickas inte" och en del är gäldenären som budar för att ordaka kortslutning i processen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp