Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Under min tid med löneutmätning fick jag bara akutbeh hos tandl o jag var tvungen visa innan att jag hade pengar att betala.
Ja vill en tandläkare göra så gör dom det. Folktandvården gör nog inte så.
Som privat tandläkare skulle jag givetvis vilja veta att jag får betalt innan jag lägger ner en massa arbete

Som privat tandläkare skulle jag givetvis vilja veta att jag får betalt innan jag lägger ner en massa arbete
Jag också! Men att neka allt annat än akut tandvård pga skulder även om patienten kan visa att det finns pengar låter hårt.

Detta var folktandvården.

Ser fler och fler som får med räntor under 10% i lån nu så det går åt rätt håll! :) Kul att se för oss här inne.

Detta är bra. Sänk skatten till 10% så får vi genom försäkringar klara oss i sjukvården och privata säkerhetsstyrkor sköta säkerheten osv.

Med tanke på hur allting ifrån skolan till infrastrukturen säkerheten och sjukvården/äldrevården havererat vore det att föredra med en extremt låg skatt där medborgarna sedan kan använda sin lön till att täcka upp det. Som i t.e.x. Schweiz.

Detta är bra. Sänk skatten till 10% så får vi genom försäkringar klara oss i sjukvården och privata säkerhetsstyrkor sköta säkerheten osv.

Med tanke på hur allting ifrån skolan till infrastrukturen säkerheten och sjukvården/äldrevården havererat vore det att föredra med en extremt låg skatt där medborgarna sedan kan använda sin lön till att täcka upp det. Som i t.e.x. Schweiz.
För de flesta här så välkomnas det nog varmt att få behålla mer i plånboken nästan oavsett hur bra eller dåligt dessa samhällsfunktioner fungerar (med svenska mått).

Senast ändrad:

Det är nog marginella sänkningar, inte frågan om procentenheter.
Tyvärr skulle många inte klara av det, tex många här som skulle se använda det ökade disponibla beloppet till mer krediter och eller spel..

Det är nog marginella sänkningar, inte frågan om procentenheter.
Tyvärr skulle många inte klara av det, tex många här som skulle se använda det ökade disponibla beloppet till mer krediter och eller spel..

Tyckte det stod 1800 per år så du har helt rätt. Lite mer än en hundralapp per år.

Men vad man får för pengarna av dessa politiker så vill man inte betala en krona.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp