Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jansson med ansjovis är ju som typ tillsätta bajs i varenda maträtt, ja ni fattar.
Sluta nu, man kan göra hur många varianter av potatisgratäng man vill utan att kalla det Janssons Frestelse.

Jansson med ansjovis är ju som typ tillsätta bajs i varenda maträtt, ja ni fattar.
Jag förutsätter att du bara löjlar dig nu men för säkerhets skull: hela grejen med Jansson är ju kombinationen av ingredienser, där ansjovis är den bärande smaken. Gör gärna en maträtt med strimlad potatis, lök, grädde, ströbröd och smörklickar (eller hur du nu gör den) men då får du nog kalla den nåt annat än Jansson. Kallar du Ärtsoppa för Kokt torsk med äggsås också, eller..?;)

Jag förutsätter att du bara löjlar dig nu men för säkerhets skull: hela grejen med Jansson är ju kombinationen av ingredienser, där ansjovis är den bärande smaken. Gör gärna en maträtt med strimlad potatis, lök, grädde, ströbröd och smörklickar (eller hur du nu gör den) men då får du nog kalla den nåt annat än Jansson. Kallar du Ärtsoppa för Kokt torsk med äggsås också, eller..?;)
Givetvis dummar jag mig.

Nix, bara mer svamp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp