Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Klarade mig ifrån akuten :D!

Men förbannade varenda jäkla köttbulle jag ätit ha ha ha.

Du kanske ska ringa vårdcentralen om den där gallblåsan.

Har blivit gjort, fått bland annat Voltaren utskrivet men dom ville avvakta och se hur det blev om jag undvek fet mat (plus ägg/kål/äpple) så har väl gjort det ganska väl.

Sen kom julen :D

Har blivit gjort, fått bland annat Voltaren utskrivet men dom ville avvakta och se hur det blev om jag undvek fet mat (plus ägg/kål/äpple) så har väl gjort det ganska väl.

Undrar om inte jag fick det också, fast för att stoppa i röven. Men jag blev inte så mycket bättre. Har för mig det blev operation bara dagen efter eller så.

Maken åkte in på akuten då han fick så där fruktansvärt ont o där fick han Ketogan (morfin), det enda som hjälpte då han hade ont. Jag skickade in han med ambulans sista gången innan det blev op ( o förmodligen därför det blev beslut om op) då jag misstänkte/var rädd att det var nått med hjärtat. Han berättade hur fruktansvärt ont det gjorde för varje gupp ambulansen körde i.. Han gjorde en titthålsoperation.

Undrar om inte jag fick det också, fast för att stoppa i röven. Men jag blev inte så mycket bättre. Har för mig det blev operation bara dagen efter eller så.

Det är sådana jag med har fått. Hahaha. 10 stycken. Så ska man köra upp en där pepparn inte växer vid behov.

Hur funkar det.

Om jag har en skuld på 200.000 - Räntan på mint skuld är 100.000 - kapitalet är 100.000

Ponera att jag väljer att betala hela kapitalbeloppet - alltså att kapitalbeloppet är 0 men räntan är 100.000 kronor kvar.

Fortsätter man sedermera att ändå betala ytterligare ränta på räntan? Eller är det ett räntebelopp som fryses?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp