- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
I told you......Den här kombinationen med julmat och gallstensbesvär var ingen hit nej.
I told you......Den här kombinationen med julmat och gallstensbesvär var ingen hit nej.
Ont eller eskalerat till kräkningar?Den här kombinationen med julmat och gallstensbesvär var ingen hit nej.
Oh nooo… inte till UMAS…väl ?!Den här kombinationen med julmat och gallstensbesvär var ingen hit nej.
Du kanske ska ringa vårdcentralen om den där gallblåsan.Klarade mig ifrån akuten!
Men förbannade varenda jäkla köttbulle jag ätit ha ha ha.
Du kanske ska ringa vårdcentralen om den där gallblåsan.

Undrar om inte jag fick det också, fast för att stoppa i röven. Men jag blev inte så mycket bättre. Har för mig det blev operation bara dagen efter eller så.Har blivit gjort, fått bland annat Voltaren utskrivet men dom ville avvakta och se hur det blev om jag undvek fet mat (plus ägg/kål/äpple) så har väl gjort det ganska väl.
Sen kom julen![]()
Maken åkte in på akuten då han fick så där fruktansvärt ont o där fick han Ketogan (morfin), det enda som hjälpte då han hade ont. Jag skickade in han med ambulans sista gången innan det blev op ( o förmodligen därför det blev beslut om op) då jag misstänkte/var rädd att det var nått med hjärtat. Han berättade hur fruktansvärt ont det gjorde för varje gupp ambulansen körde i.. Han gjorde en titthålsoperation.Har blivit gjort, fått bland annat Voltaren utskrivet men dom ville avvakta och se hur det blev om jag undvek fet mat (plus ägg/kål/äpple) så har väl gjort det ganska väl.
Sen kom julen![]()
Undrar om inte jag fick det också, fast för att stoppa i röven. Men jag blev inte så mycket bättre. Har för mig det blev operation bara dagen efter eller så.