Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Känns inte som att han är kleptoman, att stjäla dyrt kött är rätt så utstuderat beteende, just när det kommer till matbutikerna så tror jag att folk stjäl för att de vill slippa betala då många tänker att det är för dyrt. För nån månad sedan tog de fast en kvinna i Skåne nånstans som hade satt i system att använda självscanningskassorna där hon bara betalade för ena kassen, den andra som hon fyllt med dyra varor hade hon ställt ner på golvet. Hon fick böter på runt 100 000 kr och hon hade gjort det innan så de hade väl koll på henne när hon åkte fast.
2012 var Anders med i Filip och Fredriks podd och snackade om hur gärna han betalar dyrt när han går på restaurang, och gärna dricksar rejält, bara servicen är bra. Kan det vara så att Ica bara har jävligt dålig service?

2012 var Anders med i Filip och Fredriks podd och snackade om hur gärna han betalar dyrt när han går på restaurang, och gärna dricksar rejält, bara servicen är bra. Kan det vara så att Ica bara har jävligt dålig service?

Eller att Anders bara snackar en massa, för att vara coola och tuffa killen….?

Kan det vara så att Anders stjäl dyrt kött på ica för att ha råd att gå på dyra restauranger?!

Jag har godkänt min betalningsplan hos min handläggare på KFM nu. Jag har verkligen tjatat om skatteåterbäringen som jag har sparat undan på ett konto. I min betalningsplan som då potentiellt börjar i september så finns inte återbäringen med.
Har ni varit med om att de kräver in denna vid sidan av betalningsplanen? Handlar om 9000 kronor efter avräkningsbeslut gentemot statliga skulder.

Jag har godkänt min betalningsplan hos min handläggare på KFM nu. Jag har verkligen tjatat om skatteåterbäringen som jag har sparat undan på ett konto. I min betalningsplan som då potentiellt börjar i september så finns inte återbäringen med.
Har ni varit med om att de kräver in denna vid sidan av betalningsplanen? Handlar om 9000 kronor efter avräkningsbeslut gentemot statliga skulder.
När jag var under inledande och väntade på mitt slutgiltiga beslut om skuldsanering sa min handläggare att jag skulle betala in skatteåterbäringen som en engångssumma om det var över 10 tusen. Var det mindre än 10 tusen fick jag behålla pengarna. Jag fick tillbaka strax under 10 tusen och fick således behålla hela summan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp