Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vad missar jag här?

Det är två saker jag inte fattar här, kan det verkligen stämma att Höganäs med sina 25.000 invånare bara har 126 personer hos KFM och hur får dom det till att 59 462 människor har skulder hos KFM när myndigheten själva säger att det vid årsskiftet var cirka 400.000 personer hos KFM?
Enligt KFMs egen statistik var 557 personer år 2022 skuldsatta i Höganäs.

Totalen samma år 393 781 personer.

40 000 kr för några köttbitar…

Han kom väldigt lindrigt undan, 40 dagsböter, minsta antalet är 30, så man såg gaska milt på det.

Enligt KFMs egen statistik var 557 personer år 2022 skuldsatta i Höganäs.

Ja det är därför jag inte förstår artikeln alls.

Den är ifrån idag så den är ny, och alla kan väl få en siffra om bakfoten men här är det ju dels andelen i Höganäs och delen totala i landet.

Ja det är därför jag inte förstår artikeln alls.

Den är ifrån idag så den är ny, och alla kan väl få en siffra om bakfoten men här är det ju dels andelen i Höganäs och delen totala i landet.
Jag försökte få fram statistik på juridiska personer för att se om de blandat ihop siffrorna, men det arket var tomt i mitt Excel på luren.

Jag försökte få fram statistik på juridiska personer för att se om de blandat ihop siffrorna, men det arket var tomt i mitt Excel på luren.

Ja någon tabbe måste ha blivit gjord, intressant tanke där med juridiska personer.

40 000 kr för några köttbitar…

Han taxerar 2 miljoner om året, så jag gissar att han är kleptoman. Chefen för ICA-butiken beskrev honom som ett arbetsmiljöproblem efter 5 år av ständiga snatterier.

Blev en dyr middag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp