Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det var inte mycket varor dom hade här inte. 30-tal varor, ganska unika sådana.

Synd för det är ett jävla intressant koncept men tradigt att det är så lite varor.

Ja, jag har fått ut lite pengar på några varor som jag ändå hade köpt. Nån godispåse, dricka och kex som gav en femtiolapp ut retur…

Nån som har koll på hur lång tid det tar att få CSN utbetalt från den dagen man lämnat studieförsäkran och skolan har rapporterat till CSN?

Nån som har koll på hur lång tid det tar att få CSN utbetalt från den dagen man lämnat studieförsäkran och skolan har rapporterat till CSN?
Jag har för mig det tog 2 eller 3 dagar när det begav sig för mig

Hej! Har hamnat i en riktig knipa pga spelmissbruk. Är spelfri och avstängd sedan ett halvår, men diverse småskulder hänger kvar och ångesten finns där som en stor klump i magen. Finns det någon som kan tipsa om en person/organisation/sida/grupp där det finns möjlighet att låna ca 15000?
Är självklart beredd att betala hög ränta, men det blir ändå billigare att samla allt smått i ett enda lån. Skriver gärna avtal m RiQuest om så önskas.
Alla förslag är av intresse, det spelar ingen roll hur ”okonventionella” de är. Måste få ett slut på detta helvete innan jag går under.
Hoppas så att någon kan hjälpa

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp