Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag är ganska säker att Holknekt dom kommer vara till hans fördel. Pratat en hel del med honom och han har tillgång till såväl dolda ljudfiler där han har spelat in anställda på Unibet men även fysiska vittnen som kommer att vittna till hans fördel, gamla anställda på just Unibet.

Jag är ganska säker att Holknekt dom kommer vara till hans fördel. Pratat en hel del med honom och han har tillgång till såväl dolda ljudfiler där han har spelat in anställda på Unibet men även fysiska vittnen som kommer att vittna till hans fördel, gamla anställda på just Unibet.
Har inte läst artikeln, men rubriken säger ju att det är Betsson han stämmer?

Jag antar att vilken motparten nu är säkert har en hel del att komma med också.
Man bör vara ganska försiktig med att bedöma utfall i rättegångar i förväg här, det brukar inte bli som det tycks här så ofta.

Jag antar att vilken motparten nu är säkert har en hel del att komma med också.
Man bör vara ganska försiktig med att bedöma utfall i rättegångar i förväg här, det brukar inte bli som det tycks här så ofta.

Det står dig naturligtvis helt fritt att tycka så :D

Jag vågar t.e.x. också bedöma att 18-åringen i Tova-rättegången kommer få sitt straff ifrån tingsrätten ändrat ifrån Livstid till ett lägre straff.

Vad övriga tidigare har bedömt här låter jag dom själva svara på.

Lärt mig hårda vägen idag att om man ska vara ledig så är det viktigt att stänga telefonanknytningen. Det hade jag tydligen inte gjort idag. Någon eller några ville mycket intensivt prata med mig. 68 missade samtal och över 30 telefonsvararmeddelanden. Då har man att göra en stund på måndag innan man lyssnat igenom allt..
Trevlig helg

Lärt mig hårda vägen idag att om man ska vara ledig så är det viktigt att stänga telefonanknytningen. Det hade jag tydligen inte gjort idag. Någon eller några ville mycket intensivt prata med mig. 68 missade samtal och över 30 telefonsvararmeddelanden. Då har man att göra en stund på måndag innan man lyssnat igenom allt..
Trevlig helg
Känner igen detta som socialsekreterare. Struntsamma om jag bockar i mig som att jag sitter i möte för att jobba med utredningar. Får ändå massa samtal

Känner igen detta som socialsekreterare. Struntsamma om jag bockar i mig som att jag sitter i möte för att jobba med utredningar. Får ändå massa samtal

Här var bekymret att jag inte ens bockat ur något, så det har gått fram mängder med samtal, tydligen. Jag skulle gissa på att det är 1 eller 2 pers som står för det mesta, och med skapligt stor sannolikt är det något dom hade fått hjälp med om dom ringt kundservice, men vissa ska till varje pris prata med den vars namn står på ett papper dom får.

Får ni upp banderoller med reklam igen?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp