Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ännu ett exempel på att skuldsatta är en samhällsgrupp som det är både OK och anses rätt att särbehandla. Prova att säga att rökare inte ska få bli cancerläkare eller utlänningar inte får jobba på migrationsverket.
Absolut, det finns många olika aspekter att ta hänsyn till o kunna se på saken. Men håller med om att vi med skulder särbehandlas till viss del i många saker. Däremot (i många fall) har man bara sig själv att skylla till att vi sitter här.

Jag har hört att det ska ha skett,.vet inte vad det resulterade i. Man blir inte anställd med skulder eller skuldsanering vad jag vet i alla fall. En tidigare skuldsanering vet jag inte vad den kan ha för verkan.
Tidigare skuldsanering borde väl inte kunna ses efter avslutad ?

Har någon tips på roliga poddar om ekonomi? Lyssnar just nu på Rika tillsammans. Jag vill suga åt mig kunskap för att förstå det där med pengar som jag tycks ha missat. Tex hur man inte gör av med dem :rolleyes:

Tidigare skuldsanering borde väl inte kunna ses efter avslutad ?
Den syns, är väl någon arkiveringsregel men en skuldsanering går utan problem att få information om i 10 år

Ännu ett exempel på att skuldsatta är en samhällsgrupp som det är både OK och anses rätt att särbehandla. Prova att säga att rökare inte ska få bli cancerläkare eller utlänningar inte får jobba på migrationsverket.
Att bli polis brukar inte gå så väl om man har brottmålsdomar i bagaget heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp