Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Du hade kunnat köpa och lägga ut här i Köp och sälj tråden för typ 199 kr och hjälpa både dig själv och oss som vill ha lax i Påsk :)
Har sett på gränsbevakarna. Mat som åker runt verkar börja lukta apa

Ja, vad är det med asiater och deras packningar ?
Fisk och en massa annat illaluktande som reser halva jordklotet runt.

Ja jag vet inte, det duger väl inte det som finns på coop/ica/lokalaasiatbutiken antar jag. Det borde väl hålla sig kallt i planet på hög höjd, men kan tänka mig att det hinner surna på bra i någon bagagevagn på plattan i doha

@Lasseman
Vad händer om man är anställd på KFM och har skulder som går till KFM?
Med 2000 anställda måste det ju hända nån gång tänker jag.
Och hur är det om man söker jobb på KFM och har haft skulder eller skuldsanering tidigare, är det kört då?

@Lasseman
Vad händer om man är anställd på KFM och har skulder som går till KFM?
Med 2000 anställda måste det ju hända nån gång tänker jag.
Och hur är det om man söker jobb på KFM och har haft skulder eller skuldsanering tidigare, är det kört då?

Jag har hört att det ska ha skett,.vet inte vad det resulterade i. Man blir inte anställd med skulder eller skuldsanering vad jag vet i alla fall. En tidigare skuldsanering vet jag inte vad den kan ha för verkan.

Jag har hört att det ska ha skett,.vet inte vad det resulterade i. Man blir inte anställd med skulder eller skuldsanering vad jag vet i alla fall. En tidigare skuldsanering vet jag inte vad den kan ha för verkan.
Hur kommer det sig att man inte får anställning med skulder / sanering ? :)
Hört fler arbetsplatser som gör liknande. Men allmänt nyfiken varför? :)

Hur kommer det sig att man inte får anställning med skulder / sanering ? :)
Hört fler arbetsplatser som gör liknande. Men allmänt nyfiken varför? :)
Det blir en potentiell jävssitustion, förtroendebrist och annat.
Kan ju tycks märkligt att någon som inte kan hålla ordning på sina egna slantar ska åka runt och utmäta andras egendomar.

Aaah, sant. Tänkte inte på de. :folded:
Ännu ett exempel på att skuldsatta är en samhällsgrupp som det är både OK och anses rätt att särbehandla. Prova att säga att rökare inte ska få bli cancerläkare eller utlänningar inte får jobba på migrationsverket.

Tips, EKO säljer 30 ägg för 59kr om man har den butiken i sin stad.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp