Inget bra alls. Jag har hamnat på den ett par gånger, väldigt obehagligt. Många läser detta, det märker man på kommentarerna man får.Det publiceras även vilka som "tjänar mest pengar i x kommun - hela listan" ibland.
Fritt fram att hänga ut även de rika.
Ta det lugnt bara, man kan ha ont en bra tid efter, frågan är väl varför dom inte sydde igen håletHej, en fråga som kanske inte hör hit men jag skulle verkligen uppskatta lite tips.
Jag drog en visdomstand for cirka 1 månads sen, hade ont i två veckor innan det kändes bra igen tills förra helgen då jag tror att jag råkat få in lite nötter i hålet som blivit kvar i munnen och efter det har jag ont igen. Vad bör jag göra? Ska man kontakta tandläkaren eller kommer det att bli bra av sig själv igen?
börjar tappa tålamodet då jag har ni haft ont i mer eller mindre 1 månad
Det gjorde de, men den tar de ju bort efter 1 vecka och det blir ju ett hål kvar i munnen som är ganska jobbigt. Undra om det kommer försvinna med tiden? Någon som har erfarenhet av detta?Ta det lugnt bara, man kan ha ont en bra tid efter, frågan är väl varför dom inte sydde igen hålet
Jag har dragit ut 2 visdomständer där den ena lämnade flashbacks pga dålig tandläkare som inte lyckades bedöva den jävla tanden.Det gjorde de, men den tar de ju bort efter 1 vecka och det blir ju ett hål kvar i munnen som är ganska jobbigt. Undra om det kommer försvinna med tiden? Någon som har erfarenhet av detta?
Ny på jobbet, jag har en tjänst som kan anses vara på ledningsnivå i princip. Vågar man skattejämka bland det första man gör som nyanställd? Äger inget hus eller br.