Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det är ju som han massmördaren i Malmö. Tog död på stackars 25 patienter runt om i staden, dömdes 1980 till rättspsykiatrisk vård.

Typ fem år senare var han ute på Malmös gator med en flashig lägenheten ordnad utav staten/kommunen och ett jobb som vaktmästare på kommunala bostadsbolaget. Suttit varenda helg sedan dess och ätit gott ,druckit gott.

Med 25 liv på sitt samvete.
Mangs ?

Precis! Den ovan.

Någon som har fått besked / uträkningen gällande elstöd? Eller kanske till och med fått pengarna ?

Apropå Lidl. Franska veckan denna veckan. De har mini eclairs igen!! OMG, så himla goda.....ligger i frysdisken.

FK och deras egna regler...

Ansökte om höjt bostadsbidrag, men nu kanske de inte vill ge bostadsbidrag alls..
Varför?
För att de kan anse att jag och min kille är sambos, fast vi bor på olika ställen.
Enligt folkbokföringen ska han stå skriven i lägenheten och vi har separat ekonomi.
Han jobbar 4 nätter i veckan och behöver sova om dagarna, jag jobbar dygn 2 ggr I veckan.

Så vi sover sällan på samma ställe. Kanske 1-2ggr i veckan.

Men FK har tydligen egna regler...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp