Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Överklaga är nog den ansökan rubricerad.

Det är få som har maxbeslut och det ändras ibland av misstag också till vanliga beslut.
Vanligt beslut = man får behålla övertid?
Och det kan man ringa in och säga att man skulle vilja ha?
Fattar inte riktigt, kan du förklara

Vanligt beslut = man får behålla övertid?
Och det kan man ringa in och säga att man skulle vilja ha?
Fattar inte riktigt, kan du förklara
Om det är beräknat utan övertid så ja.
Nej, inte om dom gör rätt.

En allmän fråga nu . Jag har jämkning pga alla räntor på lån men kommer att få
Löneutmätning om 1-2 månader sedan ska jag ansöka om skuldsanering längre fram . Men vad gynnar mig mest i syfte att få behålla mesta möjliga summa är det att ta bort jämkningen innan de gör em bedömning och sedan ansöka om
Jämkning igen ? Eller spelar det ingen roll ? Å amdra sidan kan jag väl inte ha kvar jämkning den dagen mina lån går till
Kronofogden för då får man väl inte längre dra av för räntor i jämkning eftersom lånen då
Är hos kronofogden ? Eller är jag ute och cyklar på alla punkter nu ?

En allmän fråga nu . Jag har jämkning pga alla räntor på lån men kommer att få
Löneutmätning om 1-2 månader sedan ska jag ansöka om skuldsanering längre fram . Men vad gynnar mig mest i syfte att få behålla mesta möjliga summa är det att ta bort jämkningen innan de gör em bedömning och sedan ansöka om
Jämkning igen ? Eller spelar det ingen roll ? Å amdra sidan kan jag väl inte ha kvar jämkning den dagen mina lån går till
Kronofogden för då får man väl inte längre dra av för räntor i jämkning eftersom lånen då
Är hos kronofogden ? Eller är jag ute och cyklar på alla punkter nu ?
Räntor är avdragsgilla så även dröjsmålsräntor

Vad är böst för mig personligen då vad gäller jämkningen ? Behålla den eller ta bort den innan löneutmätningen ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp