Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nör jag gör en kalkyl på beräknat förbehållsbelopp får jag behålla 14 382kr om jag anger procent enhet i skatt dvs min jämkning och om jag inte har jämkning och det blir schablon i skatt får jag behålla 12700kr ?

Nör jag gör en kalkyl på beräknat förbehållsbelopp får jag behålla 14 382kr om jag anger procent enhet i skatt dvs min jämkning och om jag inte har jämkning och det blir schablon i skatt får jag behålla 12700kr ?
Kan omöjligt stämma det som står i deras egna räknesnurra.
Jag skulle få behålla runt 17.000kr

Tycker det lär mycket faktiskt.

Kan omöjligt stämma det som står i deras egna räknesnurra.
Jag skulle få behålla runt 17.000kr

Tycker det lär mycket faktiskt.
Hur mycket fick du behålla sen då blev det 17000? Har ju med beräkning av barn att göra barnomsorg osv så flr min del 14200 lät helt rimligt . Inte mindre däremot

Hur mycket fick du behålla sen då blev det 17000? Har ju med beräkning av barn att göra barnomsorg osv så flr min del 14200 lät helt rimligt . Inte mindre däremot
17.400kr skulle jag få behålla enligt snurran, första utmätningen nu här i Feb så återstår att se.

jag har 2 barn, en sambo som tjänar runt 24k. ( en hel del OB på henne)

Vi kommer ha ca 37k UT efter.

Det är mer än vad de flesta 2barnsfamiljer har idag känns det som.

Är tanken så att jag som vanligtvis tjänar runt 45-50k i månaden ska stå för en större del av utgifterna eller hur är det räknat?

Är tanken så att jag som vanligtvis tjänar runt 45-50k i månaden ska stå för en större del av utgifterna eller hur är det räknat?
Återkoppla gärna och meddela hur det blev sen med er summa ? Min man har fått löneutmätning och får behölls 16500kr efter . Har högre lön än mig jag har 28000 före skatt men kommer ju få
Löneutmätning när mina lån släpps i mars och då undrar jag oxå kommer jag oxå få behålla 16500kr då
Som min man el räknas allt om då
? Min man fick nog behålla hög summa då
Han har högre inkomst än mig .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp