- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Ok så du betalar hyra för din parkering men annars är den avgiftsfri.Min heter hyres/avgiftsavi. Parkeringen hyr man
Ok så du betalar hyra för din parkering men annars är den avgiftsfri.Min heter hyres/avgiftsavi. Parkeringen hyr man
Hur go om man får fråga?Inte troligt, den privata fastighetsägaren lär stoppa de slantarna i egen ficka. Men jag gråter inte, det handlar typ om en femhundring.
Det blev ju en go skattesänkning från denna månad, vilket var mkt mer välkommet!![]()
Sambon fick 870 mer tack vare skattesänkningen.... har en invånare som är insatt i diverse skatte- vräknings- hyres- avgiftsfrågor och som aldrig är sen med giraffen.10 poäng
Vi reser mot kommun som (fyll på med fyndiga ordvitsar)....
Fondrobot! Finns några olika, själv använder Fundler och ligger på plus trots det skakiga börsåret.Funderar på vad/hur man bör spara. Både på kort och lång sikt.
Tips någon?
Med stort intresse för sakrätten i allmänhet och när den gäller utsökning i synnerhet.... har en invånare som är insatt i diverse skatte- vräknings- hyres- avgiftsfrågor och som aldrig är sen med giraffen.
Jurist?Med stort intresse för sakrätten i allmänhet och när den gäller utsökning i synnerhet.
Nix, glad amatör.Jurist?
Vad innebär "privat"? Att du inte har skickat en faktura?Nån som har en briljant idé hur jag får in en betalning för ett jobb jag gjort? Det är privat och handlar om en del tusenlappar. Personen kommer med alla möjliga bortförklaringar. Vi bor inte i samma stad och har aldrig träffats.
Exakt så. Bara litat på orden.Vad innebär "privat"? Att du inte har skickat en faktura?