Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Man betalar avgift som medlem i bostadsrättsförening, hyra betalar man som hyresgäst.
Onekligen är det så men vi kallar det för hyra ändå. Man måste betala hyran, säger vi, inte man måste betala avgiften.

Onekligen är det så men vi kallar det för hyra ändå. Man måste betala hyran, säger vi, inte man måste betala avgiften.
Kalla det för elefant om du vill, juridiskt är det en årsavgift för medlemskap i föreningen.
Räkna med att avgiften kan höjas, leverantörskostnader, energi och att låna pengar har ökat i pris...

Huvudsaken är att du inte betalar hyran, då blir du lurad.

Kalla det för elefant om du vill, juridiskt är det en årsavgift för medlemskap i föreningen.
Räkna med att avgiften kan höjas, leverantörskostnader, energi och att låna pengar har ökat i pris...
Tror inte det hade varit okej med dig om jag hade skrivit elefant istället för hyra vilket ändå inte var okej enligt dig.
Men i vilket fall som helst så hoppas jag att de inte höjer elefanten.

Tror inte det hade varit okej med dig om jag hade skrivit elefant istället för hyra vilket ändå inte var okej enligt dig.
Men i vilket fall som helst så hoppas jag att de inte höjer elefanten.
Räkna med att giraffen höjs, ätbara ting är högre upp i träden nuförtiden.

Huvudsaken är att du inte betalar hyran, då blir du lurad.
Det händer då och då att jag undrar om det inte är så att du och insatt är en och samma person, bara två olika konton :facejoy:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp