Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Kanske i din del av Sverige där du bor. Här har vi bara ekorrar och rådjur.
Det finns faktiskt kameler och lejon i min stad.
Jag brukar promenera förbi deras inhägnader när de är utomhus på somrarna. Trevligt inslag i den grå betongen.

Ringer du till Hsb och ber de ändra från Hyresavi till ngt annat då? Du kan ju föreslå Avgiftsavi exempelvis
Min heter hyres/avgiftsavi. Parkeringen hyr man

Fortfarande inget ifrån min hyesvärd angående nya hyran. Snart februari, Kan tycka det borde vara på plats snart.

Ni kanske få avdrag på hyran med motsvarande belopp?

Inte troligt, den privata fastighetsägaren lär stoppa de slantarna i egen ficka. Men jag gråter inte, det handlar typ om en femhundring.

Det blev ju en go skattesänkning från denna månad, vilket var mkt mer välkommet! :)

Funderar på vad/hur man bör spara. Både på kort och lång sikt.

Tips någon?

På lång sikt vinner alltid börsen!
Stoppar in lite där varje månad numera.

Funderar dock på att ha ett litet säkrare sparande med, även om det inte ger någon direkt utdelning. Men man riskerar inte heller att förlora något då

Det finns faktiskt kameler och lejon i min stad.
Jag brukar promenera förbi deras inhägnader när de är utomhus på somrarna. Trevligt inslag i den grå betongen.
Tack för ledtråden, m a o bor du inte i samma kommun som insatt som får njuta av elefanter och giraffer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp