Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon här inne som vet hur mycket man kan få för att skrota bilen ?
Kom ut till en inslagen bakruta så nu ger jag upp att ha bil.
Finns helt nya ms-däck på den.
För att skrota en bil idag får man väl snarare betala än att man får något.

Vissa kan hämta/skrota gratis, då ska väl helst bilen vara komplett, eller iaf med katalysator.

Sen kan man väl alltid sälja/skrota privat, då kanske man kan få nån krona.

Någon här inne som vet hur mycket man kan få för att skrota bilen ?
Kom ut till en inslagen bakruta så nu ger jag upp att ha bil.
Finns helt nya ms-däck på den.
Du ska ha tur om du får några hundra. Skrotar kring mig låte en skrota uran kostnad.

Några tips på hur man kan få ihop nåra hundra tills sjukpenning kommer på fre? Har inget att sälja direkt och har redan lånat av de jag kan låna av. Alla tips uppskattas =)

Några tips på hur man kan få ihop nåra hundra tills sjukpenning kommer på fre? Har inget att sälja direkt och har redan lånat av de jag kan låna av. Alla tips uppskattas =)
Det finns alltid mer att sälja. Skor, kläder, lampor. Rensade garderoben för 2 månader sedan och sålde för 5000kr.

Det finns alltid mer att sälja. Skor, kläder, lampor. Rensade garderoben för 2 månader sedan och sålde för 5000kr.
Det där funkar nog mest för kvinnor. Kan ta marketplace som exempel. Jag har faktiskt aldrig sett en snubbe lägga upp något där i klädväg.

tack för svaret. Tyvärr äger jag knappt något. Inget som jag inte behöver själv. Men som sagt, tack ändå för tanken och att du svara =)

Det där funkar nog mest för kvinnor. Kan ta marketplace som exempel. Jag har faktiskt aldrig sett en snubbe lägga upp något där i klädväg.

Jag har sålt massa kläder på Tradera och Sellpy. Märkeskläder då. Funkar toppen.

20 februari börjar Försäkringskassan att betala ut till hushållen.

Jag tror inte jag/vi får mer än kanske en hundralapp eller två men var fan kan man se/få reda på hur mycket man ska ha?

Det är ju kopplat till själva boendet man har nu och då måste man ju typ veta hur mycket dom gamla ägarna har förbrukat eller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp