Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ni som är spelberoende, kör ni bingolotto ikväll? Jag själv hoppar det , kommer inte chansa och komma in i gamla negativa tankar och mönster.

Tänkte dra en allmän fråga då jag inte känner för att starta en helt ny tråd om bara detta.

Gör det väldigt stor skillnad vid låneansökan om man är gift eller inte? Har man en väsentligt större chans till lånet om man står registrerad som gift än om man inte gör det? Vi gifte oss i år men står ännu inte registrerade som gifta hos Skatteverket.

Tänkte dra en allmän fråga då jag inte känner för att starta en helt ny tråd om bara detta.

Gör det väldigt stor skillnad vid låneansökan om man är gift eller inte? Har man en väsentligt större chans till lånet om man står registrerad som gift än om man inte gör det? Vi gifte oss i år men står ännu inte registrerade som gifta hos Skatteverket.

Hur chanserna påverkas vet jag inte. Men kreditbetyget blir lite bättre.

Skulle vara intressant att få de vad en skilsmässa gör med betyget, det borde bli mycket sämre..

Dom kollar ju inte hur den samhöriges kreditsituation är, och det är nog synd i vissa fall.. är det en kronofogdekund man gift sig med är det betydligt större chans att man blir det själv också, än vad risken är för gemene man

Är det någon som använder sig av dreams appen och har deras kort?

2023 ser just nu ljus ut.

Har kanske den lugnaste julen på flera år. Förhoppningsvis får jag skuldsanering beviljad, har fått betalplan.
Alla årets julklappar är redan öppnade och jag har slantar över.
Ska snart traska iväg för att se på Kalle. Ikväll blir det kött som jag suktat efter så länge

Nä fy, krya och God Jul

Gick skapligt, blev lång natt dock.
En kollega kunde boka tvättstuga i sitt område, var där kl 7 i morse och var färdig vid 1230.
Note to self är att mellandagsreaköpa fler uppsättningar med sängkläder och badlakan.

Är så tacksam att jag blev sjuk just på julafton, var jätteorolig om jag skulle bli sjuk innan. Skräcken över att förlora inkomst just dagarna innan jul när jag har som mest inkomst var total.
Det bästa med julen är att den är över och att det är ett helt år till nästa.
Hoppas ni har haft en bra Jul :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp