Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Efter videon med Kronofogden kom socialen och tog barnet vilket man förstår och sedan dess är det mycket dystopiska klipp dom lägger upp.
Stackars barn, vilken miljö att vara i. Socialen tog rätt beslut.

Fruktansvärt. Verkar som sagt vara fullständigt galna människor.

Efter videon med Kronofogden kom socialen och tog barnet vilket man förstår och sedan dess är det mycket dystopiska klipp dom lägger upp.
Jag försökte bläddra i flashbacktråden men där var det rörligare än vanligt, någon frågar ju varannan timma vem dom är tex.
Säger dom själv i något klipp att det är så?
Tänkte det om något borde få dom att bli riktigt arga.

Jag har sett vissa utav klippen bara men om jag förstår det hela rätt så grundar sig allting i att dom är förbannade på staten/Kronofogden för att dom ska ta deras hus och för polisen som skyddar dom. Tysken skriker att dom är gestapo och detta ledde sedermera till att någon gjorde orosanmälan och socialen agerade.

Det senaste klippet är dock skrämmande för den här kvinnan säger "nu är det nära"...

Jag försökte bläddra i flashbacktråden men där var det rörligare än vanligt, någon frågar ju varannan timma vem dom är tex.
Säger dom själv i något klipp att det är så?
Tänkte det om något borde få dom att bli riktigt arga.
Tror inte att barnet är omhändertaget.
Väldigt skrämmande utifrån den kända sociologiska termen:
"Om människor definierar situationer som verkliga blir de verkliga till sina konsekvenser"

Jag har lite sett sådana amerikanska true crime om sekter och dylikt. Tycker dessa figurer "checkar" varenda en utav kriterierna för när det går illa. Samhällshat, konspiratoriska, nothing to loose, droger förmodligen och psykisk ohälsa. Obehagligt värre.

Jag har lite sett sådana amerikanska true crime om sekter och dylikt. Tycker dessa figurer "checkar" varenda en utav kriterierna för när det går illa. Samhällshat, konspiratoriska, nothing to loose, droger förmodligen och psykisk ohälsa. Obehagligt värre.
Hör vad du säger.
Men i Sverige tror vi på staten, det är grunden varpå allt vilar.
Vi ställer oss bakom vald regering och tar inte till våldsamheter, oavsett vad.
I USA är det friheten som går först.
Att få bära vapen är stadgat i grundlagen, och det är till skydd för individen mot en förtryckande stat.
En diskussion om statsskick, helt utan politiska inspel.

Jobba 23 dec är spännande. Dels blir folk mer upprörd än annars när kivra plingar till pga löneutmätning, dels upprörda pga bankutmätningar.
Sen sitter alltid och är lite bekymrad att det ska komma in någon interimistisk särskild handräckning kvarstad eller betslningssäkring som lär innebära att man missar bingolotto..

Ikväll ämnar jag bli ekonomiskt oberoende. Inte en årsförbrukning kattmat igen!!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp