Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag är mer rädd att det går illa. Socialtjänsten, polisen och Kronofogden redan inblandade. Nu bussolyckor (som faktiskt omnämns i Sveriges radio) i kombination med fraser som "du ska få se" eller "Nu är det nära" får mig att frukta någon form utav självmord eller annat hemskt dåd.

Dessa människor verkar mycket riktigt behöva akut hjälp, är rädd att det kanske inte räcker med läkare?

Noterar dock att dom verkar (?) bo kvar i det här huset som KFM har värderat, hör det till praxis? Jag tänker om det inte finns en risk att den här typen utav galningar bränner ner huset eller någonting annat? Väl medveten om att det är brottsligt men känns inte som att dessa individer bryr sig nämnvärt om staten och dess monopol på saker och ting...

Ja det är praxis, det är ju deras hus. Först efter fördelningssammanträdet. En månad efter auktionen så kan kfm tvinga ut någon.

Det skulle ha dött folk på bussolycka, det har jag inte hört något om.

Den familjen jag delade här på forumet där Kronofogden kom för att göra något tillslag.

Dom är ju helt jävla crazy.

Omnämns i en tråd på Flashback också nu:

Alltså jag fattar inte, vem är Veronika?

Verkar ha tappat det helt... fanns det barn där också?
Ja ena tjejen går runt och bär på en som kanske är 2-4 i kfm videon, samtidigt som hon gapar och skriker.

Efter videon med Kronofogden kom socialen och tog barnet vilket man förstår och sedan dess är det mycket dystopiska klipp dom lägger upp.

2.35% i sparränta nu på Komplettbank. Börjar närma sig bra nivåer. 3-4% och det blir plötsligt pengar utav det om man har en miljon....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp