Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

"Stödet baseras på den totala förbrukningen under perioden oktober 2021 till september 2022. I SE4, alltså den allra sydligaste delen av landet, är stödet 79 öre per kWh medan kunder i SE3 får 50 öre per kilowattimme i stöd."
Ok, kan ju bli en del.

Vi körde vår i Köpenhamn och jag tyckte det var stökigare än vanligt :D

Ja hamnar jag i köpenhamn får jag orimligt långt att gå när jag ska hem igen.
Det mesta talar för att jag inte ska på julfesten alls, en annan myndighet ville att jag skulle jobba..

Ja hamnar jag i köpenhamn får jag orimligt långt att gå när jag ska hem igen.
Det mesta talar för att jag inte ska på julfesten alls, en annan myndighet ville att jag skulle jobba..

Vilken?
Du måste ju gå på jobbets julfest :D Brukar vara trevligt!!

Vilken?
Du måste ju gå på jobbets julfest :D Brukar vara trevligt!!
Det kan nog vara så att det är flera också, men det vanligaste är att det är polisen som hör av sig till mig. Det är väl typ 3 andra myndigheter som kan komma ifråga också men dom är det sällan man är ute o glider med.

Det kan nog vara så att det är flera också, men det vanligaste är att det är polisen som hör av sig till mig. Det är väl typ 3 andra myndigheter som kan komma ifråga också men dom är det sällan man är ute o glider med.
Skatteverket, Tullen och Kustbevakningen...?

Är det någon som vet hur det funkar med skattekonto? Om jag nu begär utbetalning spärr kan jag öppna upp det direkt och ta ut pengar?
Hur länge kan man låta sina pengar vara kvar? Kan man lämna sin deklaration till nästa deklaration och låta pengarna växa? Är det ränta på detta?
Tacksam för svar

Är det någon som vet hur det funkar med skattekonto? Om jag nu begär utbetalning spärr kan jag öppna upp det direkt och ta ut pengar?
Hur länge kan man låta sina pengar vara kvar? Kan man lämna sin deklaration till nästa deklaration och låta pengarna växa? Är det ränta på detta?
Tacksam för svar
En frivillig spärr är bara att ta bort.
Möjligen fryser det innebär efter 6 år.
Ja från nästa år är det lite ränta.

Är inga problem att utmäta trots spärr.

En frivillig spärr är bara att ta bort.
Möjligen fryser det innebär efter 6 år.
Ja från nästa år är det lite ränta.

Är inga problem att utmäta trots spärr.
Okej, tack för svar!
Tänkte mer på om man kan skita i att få skatteåterbäring och låta det bara växa i skattekontot. Har inga ärenden hos kronofogden och aldrig haft det heller.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp