Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Noterar att jag fortfarande har +68 kr på mitt skattekonto. När omvandlas det till ett minus är det i samband med 1 januari? Har fan för mig att det skedde tidigare förra året.

Någon som vet detta?

Tack Myra!
Jag mår väl bättre än förut, kanske är vanesak att vara skuldsatt!
Men just nu stirrar jag mig inte blind på siffror. Utan varje månad ska en liten slant sparas och lånen skall dras! Bonus med extraamortering och lägre månadskostnad! Om mindre än 10 år är jag skuldfri och har förmodligen lite sparat med!
Låter som att du äntligen fått lite sinnesfrid. Fortsätter enligt din plan så blir det bra :)

1 lördagen i januari restförs den skatt du inte betalat efter årets deklaration

Jo det är jag med på. Det är väl då det hamnar som skuld hos KFM också?

Men när man loggar in på sitt skattekonto på Skatteverket har jag för mig att det här + blir till minus innan?

Jo det är jag med på. Det är väl då det hamnar som skuld hos KFM också?

Men när man loggar in på sitt skattekonto på Skatteverket har jag för mig att det här + blir till minus innan?
Ah, ja det borde bli 1 lördagen i december, alltså nu på lördag.

Ah, ja det borde bli 1 lördagen i december, alltså nu på lördag.

Viill fasiken också minnas att det var så, runt den 1:a december förra året men kunde inte alls komma ihåg det. Tack för svar!

Energi- och näringsminister Ebba Busch kallar till pressträff i morgon klockan 08.15.

TT skriver att pressträffen ska handla om kompensation för de höga elpriserna, mer specifikt om ett högkostnadsskydd.

– Det kommer att blir mer information kring var vi är, en uppdatering om vad som händer framåt, säger Andia Gemsjö, pressekreterare hos Busch, till TT.

Kanon för er som oroar er för elpriserna i vinter! Bör väl komma positiva nyheter imorgon misstänker jag?

Energi- och näringsminister Ebba Busch kallar till pressträff i morgon klockan 08.15.

TT skriver att pressträffen ska handla om kompensation för de höga elpriserna, mer specifikt om ett högkostnadsskydd.

– Det kommer att blir mer information kring var vi är, en uppdatering om vad som händer framåt, säger Andia Gemsjö, pressekreterare hos Busch, till TT.

Kanon för er som oroar er för elpriserna i vinter! Bör väl komma positiva nyheter imorgon misstänker jag?

Så hon lever? Har hållit sig undan i många veckor nu…
Antar att nyheten gäller själva utbetalningarna, d.v.s. hur och när.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp