- Meddelanden
- 12 088
- Mottagna reaktioner
- 8 488
- Poäng
- 5 497
Du kan även fråga i mataffärer (be om att få prata med chefen) och säg att du letar extrajobb och har erfarenhet av kassaarbete.Tack! O smart idé, ska genast kolla![]()
Du kan även fråga i mataffärer (be om att få prata med chefen) och säg att du letar extrajobb och har erfarenhet av kassaarbete.Tack! O smart idé, ska genast kolla![]()
Såg på någon polissida på Facebook att man tydligen varit ute i sällskap med kfm och fått nästan en miljon utmätt nu i helgen.
Hittar inte inlägget nu.
Sånt där är nog det mest effektiva sättet att hitta egendom som inte är registrerad men ändå har skapliga värden.
Jag kan gissa mig till att det är en bil som står för större delen av värdet, typ 700k och sedan är det diverse klockor märkeskläder guldsmycken och någon större bunt kontanter för resten.
(Nej jag har inte varit med, jag tänker mer praktiskt hur man ska komma upp i sådana värden på bara typ 2-4 inspektörer och ändå få plats med sakerna i förråden)
Det är inte bara staten som är sökande i utsökningsmål, även om jag förstår hur du tänker.Alltså det måste vara ett klockrent tillvägagångsätt för staten att "få igen" pengar. Det borde ju vara mer resurssmart att göra ett par sådana här aktioner per dagar än att rikta in sig på att utmäta däck för 4.000
Alltså det måste vara ett klockrent tillvägagångsätt för staten att "få igen" pengar. Det borde ju vara mer resurssmart att göra ett par sådana här aktioner per dagar än att rikta in sig på att utmäta däck för 4.000
Eller Anders..Så är det men du måste ta ganska mycket verktyg för att komma upp i en miljon som du kanske får loss om Ali kör runt i en AMG med rolex runt handleden...