Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Sen några år tillbaka finns det receptfritt. ^^
dock orimligt dyrt i Sverige.
Undrar om det är samma som med t ex loratadin, att den receptfria medicinen är betydligt dyrare än om man har recept.

Ok visste inte att melatonin är receptfritt då vi har det på recept. Men det kanske finns både och.
Det finns receptfritt men de är om möjligt ännu dyrare än om man får på recept trots att dessa inte ingår i högkostnadsskyddet.

Men jag tar 10mg per dygn. Visste inte att man kan få det som "en" tablett?
Okej - du stod alltså på den starkaste tabletten. Och då räcker det i 50 dagar. Men som sagt hade du stått på 1, 2 eller 3 så hade du kunnat byta till en starkare.
Men - då behöver du hämta ut medicinen oftare - så då får du räkna på hur många uttag du gör per år. Och du vet att en burk räcker i 50 dagar.
Sedan får du ange den summan till kfm samt visa underlag på frekvens på uttag, recept på framtida uttag. Så gjorde jag.

Dela ut reklam på helgen, är de ett ”värt” extrajobb eller är de bara skit?
Har tillgång till både elcykel och bil. Någon som har erfarenhet av det?

Dela ut reklam på helgen, är de ett ”värt” extrajobb eller är de bara skit?
Har tillgång till både elcykel och bil. Någon som har erfarenhet av det?
Tror det är väldigt dåligt betalt men nu är det några år sedan jag läste om det så det kanske är det högre lön nu.
Vet du vad timlönen är?
Å andra sidan får du både motion och lite extrapengar.

Tror det är väldigt dåligt betalt men nu är det några år sedan jag läste om det så det kanske är det högre lön nu.
Vet du vad timlönen är?
Å andra sidan får du både motion och lite extrapengar.
Precis! Nää ingen aning faktiskt. Försökte läsa mig till det men kunde inte hitta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp