Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Fick idag avslag på skuldsaneringen pga att de ansåg att jag kunde betala på överskådlig tid. Jag har i dagsläget löneutmätning sen snart ett år tillbaka. Av de 125.000kr som dras från lönen varje år är 19.000kr amortering. Det innebär att det kommer ta närmare 40 år att bli skuldfri för mig. Framtiden ser inte ljus ut.
Överklaga.

Hur är det skillnad på att hänga ut någon och att hänga ut någon...?
Pedofil vs skulder är väl ändå stor skillnad.
Att försöka hitta vem en förövare är stor skillnad mot att någon som redan är identifierad och betalar på sina skulder.
Ser du inte skillnaden ?

Pedofil vs skulder är väl ändå stor skillnad.
Att försöka hitta vem en förövare är stor skillnad mot att någon som redan är identifierad och betalar på sina skulder.
Ser du inte skillnaden ?
Jag har inga som helst problem med Dumpens verksamhet.
En persons skulder är offentlig uppgift, fastställt av staten, fritt fram för alla och envar att ta del av.
Media gör inte sällan artiklar av typen "de tjänar mest där du bor". Är det lika illa enligt dig?

Jag har inga som helst problem med Dumpens verksamhet.
En persons skulder är offentlig uppgift, fastställt av staten, fritt fram för alla och envar att ta del av.
Media gör inte sällan artiklar av typen "de tjänar mest där du bor". Är det lika illa enligt dig?
Ja, det är inget av vikt och en persons integritet.

Fick idag avslag på skuldsaneringen pga att de ansåg att jag kunde betala på överskådlig tid. Jag har i dagsläget löneutmätning sen snart ett år tillbaka. Av de 125.000kr som dras från lönen varje år är 19.000kr amortering. Det innebär att det kommer ta närmare 40 år att bli skuldfri för mig. Framtiden ser inte ljus ut.
Överklaga skulle jag säga. Hur stor skuld har du totalt? 40 år är lång tid. Vad har du för månadslön? Kan du posta här, deras motiveringen till avslaget?

Det går ju inte räkna linjärt sådär, om skulden minskar med 19k blir det mindre ränta nästa år och sorteringen ökar. Det är fortfarande en lång tid dock

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp