Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Lite gott & blandat från kfm auktionen. Fordon, tv spel, smycken, jackor, tv, skruvdragare, vinkelslip, elsparkcycklar, dataskärmar, led lampor m.m

Det finns folk alltså som köper bilar genom auktion!

Lite gott & blandat från kfm auktionen. Fordon, tv spel, smycken, jackor, tv, skruvdragare, vinkelslip, elsparkcycklar, dataskärmar, led lampor m.m

Det finns folk alltså som köper bilar genom auktion!

Bilar är bland det lättaste att sälja.
Se flesta har inte ens varit och kollat på det dom köper

Jag tycker för övrigt att det är sjukt rimligt att hennes egendom utmäts för skulderna. Det verkade ju ganska klart att domännamnet var hennes och inte föreningen.
Hög risk att bidra till verksamheten när alla pengar går in på en gäldenärs konto..
Att hänga ut i massmedia är inte okej.

Fick idag avslag på skuldsaneringen pga att de ansåg att jag kunde betala på överskådlig tid. Jag har i dagsläget löneutmätning sen snart ett år tillbaka. Av de 125.000kr som dras från lönen varje år är 19.000kr amortering. Det innebär att det kommer ta närmare 40 år att bli skuldfri för mig. Framtiden ser inte ljus ut.

Fortsätt som vanligt i väntan på beslut men lägg undan överskottet.
Bli inte förvånad om du får avslag, under min sanering begärde jag omprövning varje år och fick avslag varenda gång.
Det kan vara en stor skillnad i inkomst mot slutet av saneringen jämfört med början.
Hoppas du får avslag, blir I så fall en fin start på ditt skuldfria liv sedan ! :)
1,5 år kvar så det närmar sig.

Fick idag avslag på skuldsaneringen pga att de ansåg att jag kunde betala på överskådlig tid. Jag har i dagsläget löneutmätning sen snart ett år tillbaka. Av de 125.000kr som dras från lönen varje år är 19.000kr amortering. Det innebär att det kommer ta närmare 40 år att bli skuldfri för mig. Framtiden ser inte ljus ut.
Då kan du väl överklaga och redovisa dina beräkningar?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp