Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Idag pratade jag med en person och vi kom in på bolån och då kom det fram att personen har inga lån och krediter och skulle aldrig ta lån eller köpa på kredit. Personen har familj, två barn, bor i hyresrätt. Inga lån!! Inga kreditkort eller köp på avbetalning. Wow alltså. Hade jag berättat om alla sms-lån jag haft så hade han nog tänkt att jag är dum i huvet.

Försöker vara ute i någorlunda okej tid för behöver nya vinterdäck. Men herregud vad det är dyrt att byta ut redan nu.

Äntligen börjar det bli slut på daltandet i det här landet.

Däremot så är det ju som så att dessa livsstils kriminella sällan har skulder. Inga stora skulder iallafall. Eftersom dom aldrig har jobbat har dom heller aldrig handlat på kredit eller blivit beviljade några lån så dessa yrkes kriminella har ju egentligen bara skulder som avser trafikrelaterad brottslighet tillsammans med skadestånd, det sistnämnda är ofta allt för lågt.

Jag läser ofta förundersökningsprotokoll och det känns som att det allt som oftast står 0 kronor deklarerad inkomst och under 50.000 i skulder hos KFM.

Äntligen börjar det bli slut på daltandet i det här landet.

Däremot så är det ju som så att dessa livsstils kriminella sällan har skulder. Inga stora skulder iallafall. Eftersom dom aldrig har jobbat har dom heller aldrig handlat på kredit eller blivit beviljade några lån så dessa yrkes kriminella har ju egentligen bara skulder som avser trafikrelaterad brottslighet tillsammans med skadestånd, det sistnämnda är ofta allt för lågt.

Jag läser ofta förundersökningsprotokoll och det känns som att det allt som oftast står 0 kronor deklarerad inkomst och under 50.000 i skulder hos KFM.
Var hittar du FUP någonstans ?

Moderaterna går nu ut med amorteringsfritt för bolånekunder.

Hoppsan, det kan nog vara det som avgör valet?

För många innebär det att man har 3.000-4.000 kr över i månaden nu när räntorna+elen sticker och plötsligt kanske folk inte behöver gå hus ur hem.

Läste i morse att de som ska betala tillbaka bostadsbidrag och inte gör det i tid kommer direkt skickas till Kf. Vet inte hur det är idag men nu vill de strama åt reglerna.

Moderaterna går nu ut med amorteringsfritt för bolånekunder.

Hoppsan, det kan nog vara det som avgör valet?

För många innebär det att man har 3.000-4.000 kr över i månaden nu när räntorna+elen sticker och plötsligt kanske folk inte behöver gå hus ur hem.
Är det inte bara valfläsk så låter det bra.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp