Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Vad har ni för erfarenheter av att åka med färja till Polen? Tycker det är ganska dyrt, t o r kommer man inte under 4000 kr och åker man fr sthlm så måste man övernatta så det blir dyrt.
Förra gången åkte vi via Danmark och Tyskland och hem med färjan fr Polen. Priserna har gått upp nu känns det som. 6 timmars överfart för 2190 kr och lika mkt på tillbaka vägen. Då är semesterkassan slut :facejoy: Simma är det lite för långt för det.
Jag har åkt Karlskrona-Gdynia flera gånger och det har varit jättebra.

Vad har ni för erfarenheter av att åka med färja till Polen? Tycker det är ganska dyrt, t o r kommer man inte under 4000 kr och åker man fr sthlm så måste man övernatta så det blir dyrt.
Förra gången åkte vi via Danmark och Tyskland och hem med färjan fr Polen. Priserna har gått upp nu känns det som. 6 timmars överfart för 2190 kr och lika mkt på tillbaka vägen. Då är semesterkassan slut :facejoy: Simma är det lite för långt för det.

Stena Line från Karlskrona var inte så farligt dyrt sist jag åkte innan pandemin.
Men jämfört med flyg är det ju rena rånet.

Stena Line från Karlskrona var inte så farligt dyrt sist jag åkte innan pandemin.
Men jämfört med flyg är det ju rena rånet.
Tänkte också det, det är billigare att ta flyget, men det borde vara tvärtom.
Karlskrona Gdynja ligger på 1600 economy eller 1900 flex.
Hemresa 2750kr billigaste.

Senast ändrad:
Någon som har kontantkort på telefonen och har fått sms om att oregistrerade kontantkort måste registreras nu enligt en ny lag?

Frågar här för vill ej göra en ny tråd.

nästa månad ska jag äntligen samla sista lånen och lägga detta bakom mig. Tanken är ikano för dom har rak amortering! Hur hade ni gjort sökt via lånegivare endå eller sökt direkt på ikano?

spelar ingen roll om ja får ett anuitetslån med flera % lägre kommer inte ta ett sånt lån aldrig igen..

Frågar här för vill ej göra en ny tråd.

nästa månad ska jag äntligen samla sista lånen och lägga detta bakom mig. Tanken är ikano för dom har rak amortering! Hur hade ni gjort sökt via lånegivare endå eller sökt direkt på ikano?

spelar ingen roll om ja får ett anuitetslån med flera % lägre kommer inte ta ett sånt lån aldrig igen..
Nu vet jag inte exakt vilka som erbjuder rak amortering mer än ikano, men om Du bestämt inte vill ha någon annan aktör än just dom så är det nog lika bra att söka direkt hos Ikano :).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp