- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
I tiden. Så länge sedan dinosaurierna dog ut är det inte där.Fanns en gång i tiden en dinosaurie som hette Lexusauros Rex.
I tiden. Så länge sedan dinosaurierna dog ut är det inte där.Fanns en gång i tiden en dinosaurie som hette Lexusauros Rex.
Haha hur fan kunde jag få igenom ett köp med faktura via klarna? Har historiskt skuldsaldo (noll i nuläget) 7 anmärkningar kvar, cirka 1 år kvar??
Har du fått biljetterna så kan inget hända.Gäller biljetter till nöjespark, skulle egentligen bara testa men gick igenom, det är inte så nu när jag fått bokningsbekräftelse och biljetterna att de kan dras tillbaka på något sätt, att de gjort något fel? Så man står där o de inte funkar
Helt sjukt hur de kunde gåHar du fått biljetterna så kan inget hända.
prova att söka med en annan tjänst, ibland så är innebörden något helt annat med en annan tjänst.Kanske... men vad betyder "redan utland" i så fall?
Borde inte ha beviljats...Helt sjukt hur de kunde gå
Kan hålla med. Själv har jag haft "litet kreditutrymme" i över 1 år, inte ens 50 kr går igenom vid testköp. Har inget skuldsaldo, inga anmärkningar, alltid betalat i tid sen jag fick Klarna kortet.Helt sjukt hur de kunde gå
Tack för tips men det här var i december-januari och släktingen skickade paketet EN GÅNG TILL fr England och andra gången kom de fram.prova att söka med en annan tjänst, ibland så är innebörden något helt annat med en annan tjänst.
![]()
Allt I Ett Paket Spårning | 17TRACK
17TRACK är den mest kraftfulla och allomfattande paket spårnings plattform. Det gör det möjligt att spåra över 170+ post bärare för rekommenderat brev, paket, EMS och flera express kurirer såsom DHL, Fedex, UPS, TNT. Liksom många fler internationella flygbolag såsom GLS, ARAMEX, DPD, Toll, et.www.17track.net