Samtidigt är gammal information inte alltid korrekt.Känner ni inte att vissa nya användare är bara extremt lata? Fråga efter svar som man hur lätt som helst kan googla fram själv.
Är det curlisterna tro?
Aj då! Vilka jobbiga situationer du får bevittna.
Din sanering pågår i fem år oavsett längd på betalplanen.Är de konstigt att man nästan ser fram emot detta med skuldsanering, inte fastställt än men har börjar våga mig drömma lite. Samtidigt fått att jag ska tävla lite mot mig själv att vara snål! Tänker efter två tre gånger innan jag köper något! Börja uppskatta sådant som inte behöver kosta så mkt pengar! Även för barnen allt man gör med dom behöver ju inte kosta super mycket eller inget alls!! Ser verkligen fram emot det och jag vet att de kommer va kämpigt i perioder men om allt går som de ska kommer jag va fri om endast fyra år och om två år så minskar betalningen med tusen kronor!
Tänker mest på frågor utanför forumet. Såsom vilka banker lånförmedlare har. Var kan man sälja sin bil. Osv.Samtidigt är gammal information inte alltid korrekt.
Är väl så klart lite irriterande när det kommer massvis med trådar om samma fråga, men därför det finns moderatorer som kan klippa, klistra och sammanfoga.
Sökfunktionen i forumet känns inte särskilt bra generellt.
Däremot funkar det alldeles utmärkt att googla sin fråga + lånforum för att få fram trådar med liknande.
Jo de vet jag, men efter fyra år så behöver jag iallafall inte betala mer och kan börja spara lite riktigt igen!Din sanering pågår i fem år oavsett längd på betalplanen.

Sant.Jo de vet jag, men efter fyra år så behöver jag iallafall inte betala mer och kan börja spara lite riktigt igen!![]()
Ja! Förstår hur du tänker!Sant.
Du skrev att du är fri därav min kommentar.

Vettiga konstaplar kör vederbörande till närmaste förbindelse till kollektivtrafik.Ibland kan det vara bra också. Där bägge ringt mig i efterhand och tackat för att det blev som det blev.
Men att stå i någons garage, i garaget eller på gården för att lasta in utmätt egendom i bilen och sambon dyker upp och får på plats veta att det finns 7siffriga skulder brukar initialt inte bli så bra.
Inte heller de gånger vi är med polisen och man får promenera från platsen då bil utmätts för skulder som ena inte kände till..
Absolut. Vi brukar stå nära en busshållplats oftastVettiga konstaplar kör vederbörande till närmaste förbindelse till kollektivtrafik.
Det är farligt att vara fotgängare på de flesta vägar, speciellt om man bär på allt lösöre som funnits i fordonet.