Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hej,
Har en samsung. Var fan köper jag skydd/skal till den?

Korthållare typ.

Var ska jag gå in? Har ont om tid så gärna snabba tips. Har Claes Olsson detta?

Hej,

Korthållare typ.

Clas olsson brukar ha sånt, även Biltema.
skal-man.se om sidan finns kvar.

Någon som följer käblet, jag menar partidebatten - om vi ens kan kalla det. Finns några vuxna i rummet och resten är småbarn.

Hej,

Korthållare typ.

Elgiganten

Kanske det var. Besöket verkar rendera i skilsmässa. Bra att prata med sambo/maka innan maka kommet hem och kfm håller på att bära ut saker ur hemmet.

Kanske det var. Besöket verkar rendera i skilsmässa. Bra att prata med sambo/maka innan maka kommet hem och kfm håller på att bära ut saker ur hemmet.
Aj då! Vilka jobbiga situationer du får bevittna.

Är de konstigt att man nästan ser fram emot detta med skuldsanering, inte fastställt än men har börjar våga mig drömma lite. Samtidigt fått att jag ska tävla lite mot mig själv att vara snål! Tänker efter två tre gånger innan jag köper något! Börja uppskatta sådant som inte behöver kosta så mkt pengar! Även för barnen allt man gör med dom behöver ju inte kosta super mycket eller inget alls!! Ser verkligen fram emot det och jag vet att de kommer va kämpigt i perioder men om allt går som de ska kommer jag va fri om endast fyra år och om två år så minskar betalningen med tusen kronor!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp