Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Hur bemöter man folk som gapar och skriker i desperation? Skriker ni tillbaka? Lägger ner luren?
Det är ju inte riktat till er som person men systemet ni jobbar för.
Har ni lyckats med att vända en sån konversation?
Att kunna respektera att andra har ett annat perspektiv även om man inte håller med, är en konst.
På tiden jag jobbade i kundtjänst och fick en sån kund så spelade jag in samtalet för eskalera det sedan och försöker lugna kunden men går det inte så lade vi på och noterade incidenten.

Hur bemöter man folk som gapar och skriker i desperation? Skriker ni tillbaka? Lägger ner luren?
Att kunna respektera att andra har ett annat perspektiv även om man inte håller med, är en konst.

Möter en stor del fyllon inom mitt jobb och jag brukar bara låtsas att jag lyssnar medans jag tänker hur fan vågar du ha attityd din lilla skit!

Denna mans pengakåthet kan fan inte beskrivas med ord. Undrar om han ens hade väntat två år efter Maries död om det inte hade varit pandemi.

Denna mans pengakåthet kan fan inte beskrivas med ord. Undrar om han ens hade väntat två år efter Maries död om det inte hade varit pandemi.
Livet går vidare och vem har skrivit boken ?
Jag menar med vem har skrivit boken att var och en bestämmer över sitt eget liv det finns ingen regelbok. Varför sluta med sin passion i livet bara för att någon gått bort då blir det två som är döda och inte en.

Det är inte faktiskt inte så.

Varför fortsätter t.ex Rolling Stones att turnera år efter år, trots bortfall bland medlemmar och miljarder på banken? Svaret är nog ganska enkelt: för att dom har en speciell passion till musiken och att deras liv skulle kännas helt meningslöst utan den, oavsett om dom är ekonomiskt oberoende eller ej.

Man tar ner samtalet till en lugn nivå. Det går inte att skrika långsamt, prova själv.
"Du pratar väldigt snabbt, jag hör inte vad du säger"

Varför fortsätter t.ex Rolling Stones att turnera år efter år, trots bortfall bland medlemmar och miljarder på banken? Svaret är nog ganska enkelt: för att dom har en speciell passion till musiken och att deras liv skulle kännas helt meningslöst utan den, oavsett om dom är ekonomiskt oberoende eller ej.
Och nu kommer de till Sverige igen!

Sittsplats runt 2500 kr. Men det får det vara värt. Aldrig sett dom :) kan ju vara sista gången dom är här ( fast det tror jag inte på haha ) men ändå!
Det var ändå billigt för att vara såna legender! Sist de var här, bara några år sen på Friends arena så var det lite sorgligt att se hur gamla gubbarna blivit, även publiken, många gamlingar. Samma med Scorpions och Eagles som också var här för nåt år sedan! Att musik kan kasta en tillbaks i tiden, med alla känslor man kände då, det är häftigt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp